Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooie locatie, mooie herfstkleuren, mooie beeldvulling, mooie dame, mooie belichting, kortom alles mooi echter ik vind het standpunt wat te laag. Nu oogt het wat uit de hoogte en dat vind ik dan weer niet zo mooi.
mooie locatie, mooie herfstkleuren, mooie beeldvulling, mooie dame, mooie belichting, kortom alles mooi echter ik vind het standpunt wat te laag. Nu oogt het wat uit de hoogte en dat vind ik dan weer niet zo mooi.
Tuurlijk heb ik er ook hier weer ganse serie van in alle mogelijke poses en uitsnedes ; hier ging het mij echter om het ten voete uit in beeld brengen van het model (een grote) met de kleurige achtergrond.
Een ander standpunt zou hier voor meer wegje en minder achtergrond gezorgd hebben en ja, ik werk meestal met vaste 85mm lens hetgeen zijn beperkingen heeft.
Comment