Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sweet Angel
Collapse
X
-
-
Re: Sweet Angel
Voor mij nr2, enkel zou ik de wimper die in het oogwit zit weg shoppen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beauke Bekijk berichtVoor mij nr2, enkel zou ik de wimper die in het oogwit zit weg shoppen.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
leuk camerastandpunt, d'eerste beetje de voorkeur.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
De 1éCanon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
Comment
-
Paul,
voorkeur voor 1 en 2 knappe compo's en rete scherp !
Bij 3 vind ik imho de bewerking" overdone"pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
Dit meisje heb ik hier gezien www.Scherpzicht.be als model.
Leuk camerastandpunt Tweede wimper die in het oogwit zit wel weg shoppen.
Comment
-
Bedankt, eerste maal studio.
Bedankt aan de mensen van Scherp Zicht in Zichem. Op hun fotosalon hadden ze een studio opgebouwd en waar elk uur nieuwe modellen poseerden.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
-
Hey Rosse ,,,,
sterk bezig man , met lichte voorkeur voor de eerste gevolgd door de 2de vanwege het zeer goede standpunt , goede belichting en scherp waar het scherp hoort te zijn.
Zachte kleuren , kortom geweldige shoot
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk berichtPaul,
voorkeur voor 1 en 2 knappe compo's en rete scherp !
Bij 3 vind ik imho de bewerking" overdone"
goe bezigik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
voorkeur voor 1 en 2 knappe compo's en rete scherp !Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
Comment