Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi licht! En toffe kleuren. De schoonheid van het gebouw komt in de foto's wel niet volledig tot zijn recht, maar da's niet zo erg. De meisjes staan er in ieder geval heel goed op!
Ik heb misschien de naam wat verkeerd gekozen. Ik wou de nadruk vooral op de modellen leggen.
Ik ga zeker nog eens terug naar deze mooie knappe gebouwen om wat meer te experimenteren met licht en omgeving.
Het was trouwens de eerste keer dat ik intensief gebruik maakte van mijn strobistenmateriaal.
Bij deze is de naam van het topic aangepast.
1 Statief met SB26 flits en grid op 1/16 power voor het haarlicht
1 Statief met SB26 flits en lastolite softbox op 1/8 power rechts als invulflits
1 Statief met SB26 flits en Photoflex shoot thru plu op 1/4 power links als hoofdlicht
Cactus triggers
Cam 5D met 70-200 2.8L op ISO400 1/160 en F5.6 focal lenght=130mm
Voila, hopelijk wordt je wat wijzer nu.
Mijn opmerkingen: mascara valt iets te veel op in de eerste foto, alsook ongelukkig licht tussen de knieën.
Bij de laatste foto is de blik met de ogen naar rechts toch ietsje te extreem, de iris is niet volledig (het linkeroog!) en het oogwit is nogal aanwezig. Maakt het onrealistisch en daardoor is de spontaniteit weg..
Comment