Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Effect of White Teeth on Frame Behavior
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: FrameD
Zit goed ineen maar ojee die witte tandenIf you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marefrisium Bekijk berichtLeuk om te horen waar mensen precies op letten
Comment
-
Heel tof gedaan
(Nu nog een tube tandpasta van een bekend merk op de voorgrond )Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
mooi idee
(waarom kom ik daar niet op )
maar denk dat je met de whitner idd iets te hard hebt gewerkt
zoals reeds gezegd
steekt echt de ogen uit
Comment
-
Cool idee en heel mooi gephotoshopped. Voor mij vallen de witte tanden ook veel te fel op. Het is absoluut het eerste waar je naar kijkt, het is zeker geen detail. Als je de tanden terug wat natuurlijker krijgt, dan heb je een top foto!
Comment
-
-
Ik sluit me aan bij de vorige commentaren: heel goed idee, maar die tanden...
Ook qua perspectief is er wel iets mis met de handen, meer specifiek, de grootte van de linkerhand van de linker figuur.Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5
Comment
-
Niet voor mij.
Toffe bewerking, maar verder te weinig contrast in de foto en gruwelijk onnatuurlijke glimlach.
Een gebit is meestal niet fluoricerend, kijk er vooral niet vanop dat zoiets de aandacht trekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtZit goed ineen maar ojee die witte tanden
Ja, zo denk ik er ook over...
Comment
Comment