Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Vermits alles toch zo slecht gaat in deze wereld,....(0+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -Vermits alles toch zo slecht gaat in deze wereld,....(0+)

Vermits alles toch zo slecht gaat in deze wereld, breng ik eens iets met zonnige kleurtjes,
    wie weet helpt het wat !!!!

Enjoy, Daniel.

Re: -Vermits alles toch zo slecht gaat in deze wereld,....(0+)

Net een schilderij! Mooie nabewerking!
    Ook de uitsnijding komt de hele foto ten goede...

Mvg,

Bart.

Comment

Schitterend... de "eentonige" kleur benadrukt de lijnen, en die lijnen mogen er wezen.
      ______
      www.vue.photo

Comment

kleuren zijn inderdaad Zonnig.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knap lijnenspel !

Comment

Werd er ff stil van, heel speciale foto!
            UPDATED http://smax-photo.magix.net

Comment

Mooi.
              Kan het zijn dat er gephotoshopt is tss haar benen? De lijnen lijken daar ruwer.
              Jeroen

Comment

Kan het zijn dat er gephotoshopt is tss haar benen? De lijnen lijken daar ruwer.
                Wel, "tussen de beentjes" van mijn modellen, daar blijf ik gewoonlijk wel af hoor !

Nee, alle gekhijd op een rijtje, hier is aan het lichaam van het model geen millimeter geshopt!

Vond ik ook absoluut niet nodig,...en t'is hier ook niet als beautyshoot bedoeld.

Dat "ruwe" komt misschien gewoon door de verkleining, de lijntjes zitten dicht bij elkaar, en zijn "bijna" vertikaal,

voor mij ligt de essentie van het beeld niet op twee of drie picsels, maar meer algemeen....

Grtz, Daniel
                Last edited by fotodan; 2 oktober 2008, 22:18.

Comment

Model heeft een prachtfiguur waar niet veel (of helemaal niet) aan geshopt hoeft te worden (ervanuitgaande dat TS dit niet al heeft gedaan natuurlijk )

Vind het een prachtfoto voor aan de muur, schilderachtig enz..

Toch hunker ik er naar om deze in de old fashion way zw te zien. Kleurtjes zijn vernieuwend en zeker zomers, maar ik ben o zo gek op fine-art in zw
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Het lijnenspel en de compositie vind ik fantastisch! Echt een heel sterk beeld wat dat betreft.

Het gebruik van de gele en oranje tinten is wel vernieuwend, maar ik zou eventueel ook wel eens een versie in zwart-wit willen zien. Ben ook nog niet 100% zeker van de korrel... Desalniettemin sterk beeld!
                    www.focusfotografie.be
                    www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Beetje jammer van de schaduw op het rechterbeen; verder wel heel sterke foto, al hou ik ook niet zo van die korrel.
                      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                      Flickr____No place to be

Comment

Mooie kleur en symmetrie !

Comment

De aflijning aan de rechter kant (v/h model) vind ik ietsje storend (precies een dun zwart lijntje).
                          Voor de rest: knap hoor !
                          Last edited by Petertje; 6 oktober 2008, 08:50.
                          It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

Working...
                          X