Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chantal III...Update................

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Chantal III...Update................

alé in de hoop op wat reacties zegt jullie deze iets?

Hier een update.......al iets beter?

Alvast bedankt.
    Last edited by Steco; 3 oktober 2008, 22:06. Reden: udate
    Groetjes Steco

Re: Chantal III

wel mooi, al vind ik de visage erg opvallend hier.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vertel eens mensen wat scheelt eraan? ik sta onderaan de ladder wat reacties betreft. Der moet iets aan schelen. Als ik mijn compactje pak en eens een zelfportret maak in de schemer mag ik mij natuurlijk aan meer verwachten maar dan weet ik ook wat er scheelt
      Groetjes Steco

Comment

De make-up is niet echt mijn smaak.
        Ook zie je geen detail meer in de zwarte mouwen.
        Iets meer licht op, en ook een tegenlichtje graag.
        De blur op de huid vind ik niet goed.
        Denk dat als je daar allemaal rekening mee houd, de plaat een stuk beter wordt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
          Vertel eens mensen wat scheelt eraan? ik sta onderaan de ladder wat reacties betreft. Der moet iets aan schelen. Als ik mijn compactje pak en eens een zelfportret maak in de schemer mag ik mij natuurlijk aan meer verwachten maar dan weet ik ook wat er scheelt
          misschien plaatsen in een andere forumonderdeel, waar er meer op de foto wordt ingegaan, dan hier in Showcase!!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Kwa beeld en pose vindt ik het zeer goed maar voor mij is het zwart van de trui gewoon te zwart,daardoor word mijn oog geleid naar de lichtere streep van de nek.

Hoop dat je hier iets aan hebt, maar het beste is uw eigen smaak in een foto leggen.
            Franske
            Fuji + glas.

Comment

Bedankt voor de reacties. Dat van dat zwart zonder detail was iets dat ik al van bouk verwachte. De belichting is zowat ten ondergegaan met de bewerking..........net zoals de blur is de bewerking dus te extreem. Bedankt hier heb ik wat aan. Ik had hem beter in beoordeling geplaatst.
              Groetjes Steco

Comment

Mij valt het vooral op dat ze "echt" met haar hoofd op haar arm ligt.

Meestal wordt het hoofd nooit ergens op of tegen gelegd, maar er gewoon zachtjes tegenaan geplaatst. Bijvoorbeeld: als je een foto maakt van een persoon die met zijn wang in zijn handpalm ligt, dan ligt die daar niet echt in, maar wordt de hand heel zachtjes tegen de wang gehouden. Anders ga je het gezicht vervormen en dat gebeurt hier ook een beetje. Haar oog wordt samengedrukt met wat vreemde en ietwat onflatterende rimpeltjes tot gevolg.

Om positief te eindigen: ze heeft wel een leuke blik en de compo is ook in orde voor mij.
                www.focusfotografie.be
                www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Dat is vaak het probleem met bewerken, waar ik zelf overigens ook vaak last van heb. Je gaat maar door en gaat maar door, maar telkens verlies je hier en daar wat totdat er niks meer over is.
                  Denk dat je met de curven hier en daar door bent geschoten of met burnen. Het donkere wordt rood en dat is niet de bedoeling.
                  Die andere platen vond ik overigens wel mooi.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk bericht
                    Meestal wordt het hoofd nooit ergens op of tegen gelegd, maar er gewoon zachtjes tegenaan geplaatst. Bijvoorbeeld: als je een foto maakt van een persoon die met zijn wang in zijn handpalm ligt, dan ligt die daar niet echt in, maar wordt de hand heel zachtjes tegen de wang gehouden. Anders ga je het gezicht vervormen en dat gebeurt hier ook een beetje. Haar oog wordt samengedrukt met wat vreemde en ietwat onflatterende rimpeltjes tot gevolg.

Ah bon nooit zover gedacht. zeer interessant om te weten. bedankt . Weer ene waar ik wat aan heb
                    Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Dat is vaak het probleem met bewerken, waar ik zelf overigens ook vaak last van heb. Je gaat maar door en gaat maar door, maar telkens verlies je hier en daar wat totdat er niks meer over is.
                      Denk dat je met de curven hier en daar door bent geschoten of met burnen. Het donkere wordt rood en dat is niet de bedoeling.
                      Die andere platen vond ik overigens wel mooi.
                      Yep, we zullen door gaan.........maar veel te ver hier blijkbaar.
                      Groetjes Steco

Comment

Working...
                      X