Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cowgirl ..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cowgirl ..

Eentje uit een serie vers uit de camera en neen, ik heb die achterste nog niet weggecloned maar dat komt wel op de uiteindelijke print !

Re: Cowgirl ..

Hmm.. concept en locatie is zeker niet verkeerd, maar vind deze redelijk hard qua licht. Die muur knalt er nu wel erg hard uit.

En het lullige bij paarden is dat ook die een expressie hebben. Oren naar achteren is niet fijn.. oren naar voren is het paard heel happy.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Hmm.. concept en locatie is zeker niet verkeerd, maar vind deze redelijk hard qua licht. Die muur knalt er nu wel erg hard uit.

En het lullige bij paarden is dat ook die een expressie hebben. Oren naar achteren is niet fijn.. oren naar voren is het paard heel happy.
      Heb daar tegen al mijn principes in eens niet bijgeflitst maar wel op hogere gevoeligheid gewerkt ; licht kwam van openstaande poort dus inderdaad redelijk hard.
      Paard was niet echt happy , volgens de girl (het was haar paardje) had hij een baaldag .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
        Paard was niet echt happy , volgens de girl (het was haar paardje) had hij een baaldag .
        Jammer dat je dat ook ziet...
        Maar om zo te werken zonder flitsen: het licht dat op je model valt is wel mooi vind ik!
        Op Unit en de witte muur is het dan weer wat minder.
        Zeker een goed idee! Misschien eens teruggaan als 't paard wat meer in z'n hum is? Het totaalplaatje zal dan beter uitkomen denk ik.

Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

teder moment, maar erg weinig Cow bij de Girl.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
            Je bent toch hopelijk nog niet zo oud, dat je vergeten bent, dat paarden gek op wortelen en suikerklontjes zijn? '"t zijn net kinderen.. die moet je paaien met snoepies.
            Enige nadeel is dat binnen 5 tellen je model ondergekwijld is hahaha.

Tip ... 5 dec?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
            X