Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
2 en 3 vind ik (mijn smaak) niet zo goed gedaan en bij nr 1 mis ik de scherpte, zeker als je zo'n portret schiet moet dat "retescherp "zijn en dat mis ik hier.
2 en 3 vind ik (mijn smaak) niet zo goed gedaan en bij nr 1 mis ik de scherpte, zeker als je zo'n portret schiet moet dat "retescherp "zijn en dat mis ik hier.
Verkeerde versie gepost,deze zou de goede moeten zijn.
Bij 2 en 3.....nog vééééél leren hé.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Ik heb het je gezegd hé dat die eerste nen bangelijke goeie was
Ja twee en drie, ik had die commentaar al doorgemaild, en zie het wordt hier bevestigd...
Nu ja, het was alleszins heel leuk, ik hoop uiteraard dat je het zelf ook leuk vond in de studio en we gaan dit snel opnieuw doen hé
Grtz. Peter
PS : ik ben wel niet overtuigd van je tweede posting Marc.
Je verscherpt hier het totale plaatje voor mij iets te fel... Je ziet gewoon de poriën en dat vind ik er nu net iets over se.
Beter enkel de ogen en lippen wat opscherpen, maar de rest zo laten... Nu ja, dat is mijn idee hé.
Weet je wat ik in deze discussie zo raar vind.
Iedereen is het blijkbaar eens met Madmax, hoewel ik als eerste de opmerking postte....
(let op, ik gun Jorgen de eer hoor, daar niets van...)
Comment