Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

present

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• present

Annelien als cadeau

Groetjes DD
    Fronstages

Re: present

Voorkeur voor de 2de,
    Knappe reeks

Comment

Schoon kadooke, maar is't niet nog beetje vroeg voor kerst?
      Knappe reeks hoor. Mooi idee!
      BD0910BE

Comment

Zo'n cadeau zo ik ook wel eens willen krijgen
        Mooi origineel benaderd en gekadreerd, de derde vindt ik persoonlijk het meest aansprekend
        mag voor mij zo in een modeblad.
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

Comment

Heel fraai.
          werken met lint staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Ik wil hier niets meer mee zeggen dan oprechte verwondering, maar waarom zie je (duidelijkst) onder het oog van de 1e reeds dit patroon? (haaks op elkaar staande lijntjes)

Ik ken Nikon nog niet zo goed, maar is dat nu Nikon ruis uit een wat ouder toestel? (daar doet het mij aan denken) Of is het gewoon te lang geleden dat ik jpg-artefacts heb gezien?
            Ik zou het iig niet graag zien op mijn foto's in volle licht, ook al is het geen lelijke ruis.

Verder kies ik toch één omdat bij de anderen de catch-octa de iris teveel bedekt.

Comment

Heeft Sergio_Nikon niet een poosje terug de HoF gehaald met een foto van Evara in die geest? 'k Vind dit dus maar zwak omwille van gebrek aan originaliteit.
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                Heeft Sergio_Nikon niet een poosje terug de HoF gehaald met een foto van Evara in die geest? 'k Vind dit dus maar zwak omwille van gebrek aan originaliteit.

Ik ben eens gaan terugzien, en inderdaad Sylvie, je hebt gelijk, maar denk je dat Sergio-Prodi origineel was op dit moment? Trouwens ik zeg niet dat dit een origineel iets is hé.
                Probeer tegenwoordig maar eens uit de hoek te komen met iets origineels. (ik had deze van Sergio trouwens nog niet gezien, laat staan aan gedacht)

Stelling: niet origineel = slecht?
                Groetjes DD
                Fronstages

Comment

ga ook voor de tweede, maar alle drie aan de wand zo helemaal niet misstaan.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Stelling: niet origineel = slecht?
                    Ik zou het omkeren. Een beetje creativiteit en originaliteit = meerwaarde. Vooral in tijden waar bijna iedereen elkaar copieert of elkaars ideeen ook eens uitprobeert, zoals je zelf aangeeft.

Ik vind deze foto's niet slecht, zeker de tweede niet, maar ze waren interessanter geweest als ik die linten al geen zoveel keer had gezien hier en daar.
                    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                    www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                      Een beetje creativiteit en originaliteit = meerwaarde. Vooral in tijden waar bijna iedereen elkaar copieert of elkaars ideeen ook eens uitprobeert, zoals je zelf aangeeft.
                      Dat is juist, originaliteit is nog altijd een meerwaarde, maar je kan niet altijd met iets origineels uit de hoek komen, ook jij bent niet altijd even origineel Sylvie (is niet negatief bedoeld hé)

Trouwens ik zit nog altijd in een leerproces wat betreft modelfotografie en primeert vooral de techniek qua belichting en opstellingen.

Allé genoeg gebrabbeld, zal de volgende keer ne keer origineler proberen te zijn en mijn foto's van Parijs maar niet posten
                      Groetjes DD
                      Fronstages

Comment

Als het met Annelien is mogde alles posten
                        Ik blijf erbij, schoonste model van BD

Als ik ooit eens genoeg ervaring heb zal ik ze zeker eens contacteren!

Gegroet.
                        Yannick Desmet 2021
                        yannickdesmet.com

Comment

Voor mij ook de tweede. Knap lijnenspel
                          www.pixation.be

Comment

Drieluikje van maken ?
                            (als je alleen mag doen wat nog nooit iemand heeft gedaan... dan gaat het hier stil worden)
                            Groeten Dirk
                            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Ik heb er totaal geen probleem mee of iets al -tig keer is voorgedaan of niet, als 't resultaat maar goed is, en dat is nr2 wel degelijk
                              My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Working...
                              X