Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Herfst

Eentje met Natacha in herfstkleurtjes met de studiolampen op de oude vertrouwde wijze!

Re: Herfst

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
    Eentje met Natacha in herfstkleurtjes met de studiolampen op de oude vertrouwde wijze!
    "If you do what you always do, you'll get what you always got", of hoe zeggen ze da weer juist?
    Maw: wederzijds bevredigde partijen

Ik zie niet vanop 200 meter dat ge geflasht hebt, dus het Lieven Lens-effect hebt ge nog niet helemaal onder de knie Blijven experimenteren

Comment

Mooie tinten en mooi model
      Vind blond haar altijd mooi als het nog eens extra licht krijgt.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
        "If you do what you always do, you'll get what you always got", of hoe zeggen ze da weer juist?

Ik zie niet vanop 200 meter dat ge geflasht hebt, dus het Lieven Lens-effect hebt ge nog niet helemaal onder de knie Blijven experimenteren
        Ik ga hier niet verder op reageren , beneden mijn waardigheid, andere dingen te doen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht

*bulderlach* chance dat we mekaar in het echt allemaal wel mogen, anders zou het grof gaan klinken op de duur

Ik volg Max. Tinten zitten goed. Beige of bruin truitje had het misschien perfect gemaakt.
          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
          www.sylviehuybrecht.be

Comment

heel knap , van mijn kant geen opmerkingen
            zachte belichting , weinig schaduwpartijen, kortom gewoon heerlijk
            http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
            X