Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tante Nonneke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tante Nonneke

    Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
    Speciaal
    herken ik chateau noisy

    Ja en iemand heeft speciaal die trap gekuist voor de shoot
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #17
      Re: Tante Nonneke

      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Moet hier heel erg denken aan een glimmende pinguin en daar word ik niet opgewonden van
      Frater, bestaan er zulke grote pinguïns?

      Comment


      • #18
        Re: Tante Nonneke

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Jij moogt van geluk spreken dat je haar geen halve maan in de handen hebt gegeven en/of een bourka laat dragen.
        Geloofsovertuiging kan gevaarlijker zijn dan erotica.
        Zalig zijn de .... enz

        Henri
        Dat kruisbeeld... Dracula zou zelfs lopen gaan!

        Het is weer "anders" gebracht
        Ik kan met deze foto's héél goed leven

        mvg,

        Roland
        Last edited by Roland Cuypers; 24 oktober 2008, 17:28.

        Comment


        • #19
          Re: Tante Nonneke

          Ik vind dit meer lachbekkerij met het katholieke geloof. Beetje respect zou niet misstaan.

          grt, Piepauw

          Comment


          • #20
            Re: Tante Nonneke

            Voor alle duidelijkheid: ik lach hier met niets en met niemand. Ik experimenteer in mijn foto's met heel het gamma aan fetishisme en erotiek. En ik vind persoonlijk dat die fantasie-uniformpjes, zoals deze latexnon, weinig met echt geloof te maken hebben. De foto's zijn wat ze zijn, en ge moet daar niets meer achterzoeken.

            Patrick.

            Comment


            • #21
              Re: Tante Nonneke

              Hoe kom ik aan een strak latex pakkie (basic tot aan de nek)? Wil ook wel eens een shoot in de studio doen Zal wel wat kosten denk ik?
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #22
                Re: Tante Nonneke

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Hoe kom ik aan een strak latex pakkie (basic tot aan de nek)? Wil ook wel eens een shoot in de studio doen Zal wel wat kosten denk ik?
                Ik denk dat Kstyle TFCD doet voor jou, dus maak je maar geen zorgen

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #23
                  Re: Tante Nonneke

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  Hoe kom ik aan een strak latex pakkie (basic tot aan de nek)? Wil ook wel eens een shoot in de studio doen Zal wel wat kosten denk ik?
                  Online cataloog (pabo bv) en echt duur zijn ze niet.
                  Dus laat je gaan en verbaas ons zou ik zo zeggen

                  Kstyle... telkens weer een bijzonder werkje wat je geleverd hebt

                  Off-Topic:
                  Ik verbaas me steeds weer dat er zoveel mensen zijn die 'aanstoot' nemen aan dit soort fotografie.
                  Bekrompen, narrow-minded.... wat dan ook... Het lokt steeds weer reacties uit en dat vind ik knap!
                  Dat moet fotografie doen!
                  Als er schoonheidsfoutjes zijn is een andere zaak.... Ik vind het prachtig

                  Comment


                  • #24
                    Re: Tante Nonneke

                    Ik verbaas me steeds weer dat er zoveel mensen zijn die 'aanstoot' nemen aan dit soort fotografie.
                    Bekrompen, narrow-minded.... wat dan ook...
                    Ieder heeft recht op zijn/haar eigen mening. En er zijn zoveel meningen als er mensen zijn.
                    Je eigen mening niet en die van een ander wel bekrompen vinden, is misschien ook een vorm van bekrompenheid.
                    Ik neem zelf geen aanstoot aan deze beelden, maar ik aanvaard en begrijp goed dat er mensen zijn die zich in hun overtuiging gekwetst voelen bij het zien ervan. (Wees blij dat ze geen ambassades in brand steken om aan hun ongenoegen uiting te geven, want dat is pas erover.)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Tante Nonneke

                      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      Ieder heeft recht op zijn/haar eigen mening. En er zijn zoveel meningen als er mensen zijn.
                      Je eigen mening niet en die van een ander wel bekrompen vinden, is misschien ook een vorm van bekrompenheid.
                      Ik neem zelf geen aanstoot aan deze beelden, maar ik aanvaard en begrijp goed dat er mensen zijn die zich in hun overtuiging gekwetst voelen bij het zien ervan. (Wees blij dat ze geen ambassades in brand steken om aan hun ongenoegen uiting te geven, want dat is pas erover.)
                      Er is altijd de grens van de gemiddelde redelijkheid.

                      Deze foto's interpreteren als respectloos tov het katholieke geloof (een geloof dat toch tot dik in de 20e eeuw weinig respect had voor haar onderdanen en vooral onderdaantjes, maar dit terzijde) is gewoon een brug te ver.

                      Het is zelf niet in een kerk, maar een kasteel in de Ardennen.

                      imv de beelden,
                      Ik mis deze keer toch wat spannends, de foto's lijken mij nogal snel gemaakt (wat ik kan geloven, het laatste wat ik hoorde is dat Noisy elektronisch beveiligd was)
                      De 1e staat ook niet waterpas. Misschien zijn er ook nog betere foto's, maar ik denk dat er meer in zat.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Tante Nonneke

                        not bad,
                        I reckon she could pose better than this
                        I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

                        k o m b i z z

                        Comment

                        Working...
                        X