Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eens een babe reeks :-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eens een babe reeks :-)

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
    Lieven,

Kijk , dat bewijst nog maar eens hoeveel lichtjaren wij Limburgers "voor" liggen op jullie in de Vlaanders ..
    Wij moeten niet meer experimenteren met lampopstellingen .. wij plaatsen die en die staan JUIST tenzij wij eens op z'n Hollands willen werken en de boel gaan verkeerd zetten ...
    Bedoeling is nog altijd om "tevreden " modellen te houden en met experimenteren doe je dat niet !
    Oei, in zijn gat gebeten.
    Maar ik zou dan just for fun proberen om de helft met de gekende opstelling te werken en de helft al experimenteerend, je weet nooit wat het opleverd en dat houdt fotograferen boeiend.
    Dat doet Sylvie zoals ze zelf schrijft hier trouwens ook, eens afstappen van het gekende.
    Je ziet wat dat oplevert, goede foto's
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Ik heb wel te doen met awacs... Het is voor hem immers ook geen avance om zijn licht te verplaatsen om dan vervolgens te moeten aanzien dat zijn modellen weer perfect in het midden van de foto gaan staan Anderzijds is dat nog relatief gemakkelijk te "vercroppen"

Comment

...
        Bedoeling is nog altijd om "tevreden " modellen te houden en met experimenteren doe je dat niet !
        Niet?
        Heb nog geen klachten van mijn modellen gehoord

Ontopic.. no2 voor mij graag.
        Tsss... wat is er mis met babes jah! l gewoon vaker doen zou ik zeggen .. ook zonder smeergeld
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Niet?
          Heb nog geen klachten van mijn modellen gehoord

Bij jou en bij Sylvie zie ik dat als een met kennis van zaken experimenteren met meestal prachtige beelden als resultaat . Dat kan niet gezegd worden van een hoop klungelaars die experimenteren en de resultaten hoe slecht ook als "kunst" willen bestempelen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
            Oei, in zijn gat gebeten.
            Neen, kon mijn gat nog net op tijd terug trekken en terug bijten !

Comment

Bij jou en bij Sylvie zie ik dat als een met kennis van zaken experimenteren met meestal prachtige beelden als resultaat . Dat kan niet gezegd worden van een hoop klungelaars die experimenteren en de resultaten hoe slecht ook als "kunst" willen bestempelen !
              [off topic]
              nou nou.. ieder zijn/haar ding natuurlijk en dat moet je ook respecteren
              Maar uhmm... met 1 van mijn laatste shoots ging ik behoorlijk nat <kuch> met als gevolg een 50 tal vuilbakplaten.... Gelukkig had ik daar ook nog wat veilige dingen gedaan.. en dus ook weer een tevreden model (was nog wel een betaald shootje ook hahaha. Dat doe ik dus niet zo snel meer
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Mooie reeks hoor, Sylvie , ik schat dat je zonder problemen hiermee de 2000 clicks overschrijd ;
                Onder ons , was dat reekske van Nikki Nora van 2 jaar geleden toen ze net 18 geworden was lol
                29 was ze toen voor de gelegenheid want de leeftijdsgrens voor die opdracht was 30
                Nu is ze 100 zie ik op haar modellennetprofiel

(Gelukkig heb ik haar paspoort gezien en hoef ik het me dus niet af te vragen lol. Njah ze is in ieder geval ouder dan ik... en dan vragen jullie je af waarom ik zo weinig babe dinges shoot ... njah.... *gefrustreerd omdat andere vrouwen er beter uit zien*)
                If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  [off topic]
                  nou nou.. ieder zijn/haar ding natuurlijk en dat moet je ook respecteren
                  Maar uhmm... met 1 van mijn laatste shoots ging ik behoorlijk nat <kuch> met als gevolg een 50 tal vuilbakplaten.... Gelukkig had ik daar ook nog wat veilige dingen gedaan.. en dus ook weer een tevreden model (was nog wel een betaald shootje ook hahaha. Dat doe ik dus niet zo snel meer
                  Vertel mij wat Ik ging een paar weken terug eens interessant doen en acht mensen samen zonder flits op een foto te zetten op een plaats waar geen licht was. 'k Heb er Noise Ninja mogen bijhalen vooraleer ik het aan de klant durfde tonen
                  If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                  www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                    Vertel mij wat Ik ging een paar weken terug eens interessant doen en acht mensen samen zonder flits op een foto te zetten op een plaats waar geen licht was. 'k Heb er Noise Ninja mogen bijhalen vooraleer ik het aan de klant durfde tonen

hoe was het ook alweer? met vallen en opstaan ... leer je .....tools te gebruiken
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Mooie reeks

Comment

Working...
                      X