Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sofie
Collapse
X
-
-
Re: Sofie
laatste is een heerlijke compo en een leuke bewerking.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Foantje vriend, gij zijt ook van westvlaanderen zeker é?
Waar haal jij al die mooie vriendinnen dat ik nergens vind (of toch niet gesproken heb)
de fotos op zich niet 100% naar mijn smaak, maar ik moest er eens commentaar bijzetten..
groetenYannick Desmet 2021
yannickdesmet.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk berichtFoantje vriend, gij zijt ook van westvlaanderen zeker é?
Waar haal jij al die mooie vriendinnen dat ik nergens vind (of toch niet gesproken heb)
de fotos op zich niet 100% naar mijn smaak, maar ik moest er eens commentaar bijzetten..
groeten
Ik vind die niet die vinden mij hah :d
btw dat meisje heeft dankzij deze shoot (meer op men site ^-^) een contract gekregen bij modellenbureau en contract bij loreal en binnen 6 maand staat ze in p magazine :dCanon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
Prachtig gedaan!
Hopelijk overkomt me da ook eens.. maar daar ben ik nog niet zozeer mee bezig, heb geen modellen genoeg
ebde er daar geen wa over ofzo da ge uitleent ^^
t'is dus eentje om te onthouden..
Kzal eens de site checken van u, heb dat waarschijnlijk al eens gedaan maar had dan geen tijd genoeg om eens rond te neuzen..Yannick Desmet 2021
yannickdesmet.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk berichtPrachtig gedaan!
Hopelijk overkomt me da ook eens.. maar daar ben ik nog niet zozeer mee bezig, heb geen modellen genoeg
ebde er daar geen wa over ofzo da ge uitleent ^^
t'is dus eentje om te onthouden..
Kzal eens de site checken van u, heb dat waarschijnlijk al eens gedaan maar had dan geen tijd genoeg om eens rond te neuzen..Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
-
Ja da wel, maar ik heb daar wat moeite mee omdat ik echt nog een beginner ben en ik probeer het ook zo goedkoop mogelijk te houden..
Als ik dan iedere keer een model moet gaan huren zal het op den duur een dure hobby zijn (niet dat het zo al goedkoop is) maar ge begrijpt wel wat dak bedoelYannick Desmet 2021
yannickdesmet.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk berichtJa da wel, maar ik heb daar wat moeite mee omdat ik echt nog een beginner ben en ik probeer het ook zo goedkoop mogelijk te houden..
Als ik dan iedere keer een model moet gaan huren zal het op den duur een dure hobby zijn (niet dat het zo al goedkoop is) maar ge begrijpt wel wat dak bedoelCanon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
De eerste: geweldig. Perfecte bewerking voor deze foto. Heerlijk, ik kan er naar blijven kijken.
Tweede: seventies, denk ik meteen. En het meisje past er qua stijl perfect bij.
Derde: beetje clichématig tegenwoordig, maar ook mooi. Minder inventief, spreekt me minder aan dan de eerste twee. Maar toch ook mooi dus.______
www.vue.photo
Comment
-
Mja daar zit ik ook niet op, kheb daar niets te zoeken en alsk dan echt via daar moet zoeken zou het zijn zoals ik hopeloos op zoek ben
hehe
ik denk dal nog eventjes zal wachten, nu donderdag komt er al eens een vriendin langs voor een shoot.. we zien we wat ervan komt.Yannick Desmet 2021
yannickdesmet.com
Comment
Comment