Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

like in a dream

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: like in a dream

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
    Sommigen maken carrière door hun kennis, anderen door hun kennissen.
    Die moet ik onthouden, want er is iets van aan!

Mvg,
    Frederic

Comment

Sfeervol beeld.
      Voor mij meer waard dan weer eens een perfect belichte studioopname. Niet dat ik dit als gemakkelijk beschouw, maar bla bla bla enz....

Comment

euhm....beste mevrouw huybrecht...
        .ik heb me tot nog toe vrij hard afzijdig gehouden uit deze discussie
        enerzijds omdat ik het werk en de meningen van andere mensen respecteer en dus begrip toon voor het feit dat mensen mijn werk niet mooi vinden
        anderzijds omdat fotografie geen exacte wetenschap is en dus iedereen een andere smaak heeft

maar opmerkingen als "Sommigen maken carrière door hun kennis, anderen door hun kennissen." dwingen me toch een beetje tot repliek....

ik heb geen ambitie om een carriere als fotograaf uit te bouwen.... net zoals zovelen is het een passie om beelden vast te leggen.....niet meer of minder....
        een passie die openstaat en respect toont voor het werk en de inspanningen van andere fotografen: van tecnische wonderboys tot filosofische beeldenschilders....
        en als ik dan toch een carriere zou willen uitbouwen heb ik zeker en vast niet de nood om dit te doen via mijn kennissenkring.

Ik schuw geen commentaar, integendeel....een foto die commentaar losweekt betekent voor mij veel.... maar indien u graag "persoonlijk" wordt..... be my guest

groetjes
        erik

ps. en alle fotografen die een beetje overbelichting schuwen..... lees eens een magazine jongens (euh.....waarom doe ik eigenlijk de moeite om dit uit te leggen )
        imagination is more important than knowledge - albert einstein

Comment

In fotografie heb je twee grote onderdelen. In deze discussie blijkt dat ook weer duidelijk.
          De techniek; dat is het vakmanschap.
          Het zien: dat is " kunst"
          Ik vind deze foto zeer mooi ondanks de misschien technische foutjes!

Comment

Respect mannekes!

Zou ' t niet beter zijn meer foto's te posten i.p.v. persoonlijke meningen over iemands werk?

Bij fotobeoordeling tot daar toe, maar dit is hier toch 'showcase' nietwaar...

Jammer...
            CANON Inc. Made In Japan

Comment

[QUOTEjongens (euh.....waarom doe ik eigenlijk de moeite om dit uit te leggen )[/QUOTE]

Omdat je blijkbaar niks anders te doen hebt ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                hier word ik helaas niet warm van
                te soft en uitgebeten vlekken
                tja, t zal wel zo moeten zeker....
                vind het niks, sorry
                Volledig mee eens, kan veel beter!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E.G. Bekijk bericht
                  In fotografie heb je twee grote onderdelen. In deze discussie blijkt dat ook weer duidelijk.
                  De techniek; dat is het vakmanschap.
                  Het zien: dat is " kunst"
                  Ik vind deze foto zeer mooi ondanks de misschien technische foutjes!
                  Ik volg

Comment

Absoluut fantastische foto, van het beste dat ik de laatste tijd al heb gezien. Indrukwekkend

Iets van nabewerking aan gedaan?

Comment

Ik vind het een boeiende foto. Het is inderdaad geen technisch perfecte foto, maar juist daarom spreekt de foto me aan. Volgens mij kan je deze sfeer ook niet bereiken met een technisch perfecte opname...

Wat je kritiek aan Sylvie betreft, vrees ik dat je ze verkeerd geïnterpreteerd hebt...
                      BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisp Bekijk bericht
                        Volledig mee eens, kan veel beter!
                        Als ik dit soort reacties lees, dan vraag ik me ook wel eens af.....op welke vlakken dan?
                        Geef een gefundeerd commentaar, daar kan de TS iets van leren.. iets mee doen.. of niet natuurlijk.

Ik zie hier een eigenwijs beeld van een fotograaf die buiten het boekje leeft. Anders dan anders, maar zeker niet minder mooi.
                        Ik spit heel veel magazines uit en kom dit soort beelden regelmatig tegen... en niet geschoten door de eerste de beste.
                        nou moet ik even referenen aan Frederic die tegen mij zei: 'niet alles wat in de boekjes staat is goed'
                        Het enige antwoord wat ik daarop kan verzinnen is:.... 'voorlopig staat het wel in die boekjes'
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Another nice one, I actually prefered the first one.

Erik, you're doing photography for fun. As soon as you can match the expectations of textbook maniacs, find a new hobby because I'm sure the fun will be gone for you.

Comment

Ongelooflijk mooie foto. Erg sfeervol.
                            Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                            Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                              hier word ik helaas niet warm van
                              te soft en uitgebeten vlekken
                              tja, t zal wel zo moeten zeker....
                              vind het niks, sorry
                              Tja ik zit een beetje met het zelfde gevoel maar das omdat ik zo niet van dat David hamilton achtige hou..Voor de rest vind ik het wel een zeer geslaagde sfeer foto en zeker mooi belicht en alles. Goed werk..
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                              X