Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik vind hem om op je vraag te antwoorden.
Ik bracht deze foto onmiddelijk in verband met de eerste SAW film, vooral vanwege het koude kleur maar ook de man in zijn hoekje ... alleen
Het is een knap werkstukje maar de richting waarin de man zit doet het bij mij haperen. Waarom dat zo is kan ik niet goed verwoorden. Het 'voelt' gewoon fout. Doet me een beetje denken aan een werktuig waarmee een schroef in de muur gaat gedraaid worden of zo, kweetnie
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Het is een knap werkstukje maar de richting waarin de man zit doet het bij mij haperen. Waarom dat zo is kan ik niet goed verwoorden. Het 'voelt' gewoon fout. Doet me een beetje denken aan een werktuig waarmee een schroef in de muur gaat gedraaid worden of zo, kweetnie
Vreemd; terwijl de 'basis'van de foto (camera positie, perspectief etc) ongewijzigd is. Toch met de houding tov de wide-angle (12mm) te maken misschien? Zie ook de uitgangspositie op mn flickr site: http://www.flickr.com/photos/patrickhoff/2869960023/
Goeie Ps skills, met deze technieken worden games voorzien van textures om het realisme te verhogen.
Er valt wat te zeggen over de manier waarop de schaduwen vallen. Maar wat ik zo jammer vind is dat de foto die je nam van jezelf zo egaal verlicht was dat je moet dodgen en burnen tot er een gevoel van licht en diepte ontstaat. Terwijl je ook kon vertrekken van een foto met correcte belichting (van bovenaf) waarmee je dan al niet veel meer moet tweaken om het licht realistisch te laten vallen.
Dit gezegd zijnde, toch drie duimen omhoog voor de details en effort
Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattynBekijk bericht
Goeie Ps skills, met deze technieken worden games voorzien van textures om het realisme te verhogen.
Er valt wat te zeggen over de manier waarop de schaduwen vallen. Maar wat ik zo jammer vind is dat de foto die je nam van jezelf zo egaal verlicht was dat je moet dodgen en burnen tot er een gevoel van licht en diepte ontstaat. Terwijl je ook kon vertrekken van een foto met correcte belichting (van bovenaf) waarmee je dan al niet veel meer moet tweaken om het licht realistisch te laten vallen.
Dit gezegd zijnde, toch drie duimen omhoog voor de details en effort
Je hebt gelijk. Echter had ik van te voren geen idee van wat dit zou gaan worden. De lamp was iets waar ik later pas op kwam, waardoor ik eeaa weer moest aanpassen. Btw ik gebruikte vooor de lagen alleen overlay en multiply.
Comment