Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solitary

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Solitary

of
    Flickr
    Sigma Sd14; Sigma 50mm f2.8; Sigma 10-20mm; Sigma dp1;Sigma dp2

Re: Solitary

Ik vind hem om op je vraag te antwoorden.
    Ik bracht deze foto onmiddelijk in verband met de eerste SAW film, vooral vanwege het koude kleur maar ook de man in zijn hoekje ... alleen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Ik bracht deze foto onmiddelijk in verband met de eerste SAW film, vooral vanwege het koude kleur maar ook de man in zijn hoekje ... alleen
      ... en je vergeet het bloed!

Eens iets anders dan dat we hier normaal voorgeschoteld krijgen. Ik vind hem ook goed

[ EDIT ] Heb net op je Flickr account de making of gevonden... amaai

Heel knap hoe je dit voor elkaar gekregen hebt!
      Last edited by Pixations; 20 september 2008, 23:42.
      www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
        ... en je vergeet het bloed!

Eens iets anders dan dat we hier normaal voorgeschoteld krijgen. Ik vind hem goed
        Inderdaad, de "bloedvlek" vergeten vermelden . Maar nog eens vermelden:

Comment

Mooi ge-renderd...

Persoonlijk vind ik 't meer een staaltje Photoshop i.p.v. een realistische onvervalste foto

Toch knap gedaan!
          CANON Inc. Made In Japan

Comment

Hier hou ik enorm van

Klein vraagje: is de schaduw op de muur niet overbodig?
            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

mooi gedaan, al vind ik de broek te schoon.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                mooi gedaan, al vind ik de broek te schoon.
                grt,bouk.
                Daar zeg je wat..
                Op een bepaald ogenblik ben ik gewoon afhankelijk van feedback, ik ga details over het hoofd zien.
                Flickr

Comment

Het is een knap werkstukje maar de richting waarin de man zit doet het bij mij haperen. Waarom dat zo is kan ik niet goed verwoorden. Het 'voelt' gewoon fout. Doet me een beetje denken aan een werktuig waarmee een schroef in de muur gaat gedraaid worden of zo, kweetnie
                  If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                  www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                    Het is een knap werkstukje maar de richting waarin de man zit doet het bij mij haperen. Waarom dat zo is kan ik niet goed verwoorden. Het 'voelt' gewoon fout. Doet me een beetje denken aan een werktuig waarmee een schroef in de muur gaat gedraaid worden of zo, kweetnie

Vreemd; terwijl de 'basis'van de foto (camera positie, perspectief etc) ongewijzigd is. Toch met de houding tov de wide-angle (12mm) te maken misschien? Zie ook de uitgangspositie op mn flickr site: http://www.flickr.com/photos/patrickhoff/2869960023/
                    Flickr

Comment

Goeie Ps skills, met deze technieken worden games voorzien van textures om het realisme te verhogen.
                      Er valt wat te zeggen over de manier waarop de schaduwen vallen. Maar wat ik zo jammer vind is dat de foto die je nam van jezelf zo egaal verlicht was dat je moet dodgen en burnen tot er een gevoel van licht en diepte ontstaat. Terwijl je ook kon vertrekken van een foto met correcte belichting (van bovenaf) waarmee je dan al niet veel meer moet tweaken om het licht realistisch te laten vallen.
                      Dit gezegd zijnde, toch drie duimen omhoog voor de details en effort
                      Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Super cool! Echt heel goed gedaan. "Saw" was ook mijn eerste reactie.
                        www.focusfotografie.be
                        www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
                          Goeie Ps skills, met deze technieken worden games voorzien van textures om het realisme te verhogen.
                          Er valt wat te zeggen over de manier waarop de schaduwen vallen. Maar wat ik zo jammer vind is dat de foto die je nam van jezelf zo egaal verlicht was dat je moet dodgen en burnen tot er een gevoel van licht en diepte ontstaat. Terwijl je ook kon vertrekken van een foto met correcte belichting (van bovenaf) waarmee je dan al niet veel meer moet tweaken om het licht realistisch te laten vallen.
                          Dit gezegd zijnde, toch drie duimen omhoog voor de details en effort
                          Je hebt gelijk. Echter had ik van te voren geen idee van wat dit zou gaan worden. De lamp was iets waar ik later pas op kwam, waardoor ik eeaa weer moest aanpassen. Btw ik gebruikte vooor de lagen alleen overlay en multiply.
                          Flickr

Comment

Working...
                          X