Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een vers koppelke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een vers koppelke

Eén van de resultaten van een trouwshoot voor een bevriend koppel. Alle commentaar welkom!

David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Re: een vers koppelke

Zeker niet slecht , maar zou de diagonalen nog wat lichter maken.
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

'k vindt het een mooie foto en dito locatie, maar toch vind ik het jammer dat je het koppel niet een tikkie meer had laten draaien, want nu lijkt de bruidegom uit de bruid te komen. Een beetje bevreemdend, hoe meer je er naar kijkt
      Maar verder prima qua compo en licht!

Mvg,
      Frederic

Comment

Ik hou van het contrast, van de locatie, van de belichting van het koppel, van het feit dat de achtergrond zo donker is gemaakt. Maar de bruid heeft een beetje een vreemde uitdrukking. Ik vind niet dat bruidskoppels altijd moeten lachen op foto's, maar hier lijkt ze een beetje bang te kijken. Ook had de bruidegom wat meer achter haar uit mogen komen.

Ik zou zeggen, oefen nog een beetje op het sturen van je modellen en dan komt het wel goed, want compo en belichting zijn heel erg goed!
        www.focusfotografie.be
        www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Idee en locatie is goed, maar ze staan er zo'n beetje stijf , onwennig poserend op ?
          www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            'k vindt het een mooie foto en dito locatie, maar toch vind ik het jammer dat je het koppel niet een tikkie meer had laten draaien, want nu lijkt de bruidegom uit de bruid te komen. Een beetje bevreemdend, hoe meer je er naar kijkt
            Maar verder prima qua compo en licht!

Mvg,
            Frederic
            Dacht net hetzelfde.

Comment

Het bruidspaar zal best wel tevreden zijn met deze foto.
              Het mooie aan deze foto vind ik dat het paar in de schijnwerpers staat en de achtergrond werd verdonkerd....zo krijgt het paar alle aandacht, die het toch verdient.
              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Ik zou zeggen niks meer aan doen.
                Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

Comment

Working...
                X