Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reggae Geel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reggae Geel

Deze foto's zijn genomen met ons oude analoogtoestel, in der tijd van mijn eerste communie was dit nog "high tech" voor wij, het gewone volk. Maar ze hebben niet gelogen, dit jaar vond ik onze Olympus terug in de kast en bij tijdelijk gebrek aan een digitaal vriendje is hij meegegaan naar Reggae Geel. Na de afdruk zijn ze ingescand en bewerkt om de kleuren te verbeteren, vermits dat met ons analoog compacttoestel niet ging.
    De kwaliteit laat te wensen over omdat onze scanner niet zo geweldig is.

Ik weet dat dit vrij onconventionele foto's zijn, zeker voor dit forum. Maar toch vind ik ze goed gelukt, hun ruwheid is charmerend.

Wat vinden jullie?

Rustig ontwaken en bijkletsen in de ochtend.

Deze foto's voldoen niet aan de forumrichtlijnen en werden verwijderd.
    Pas de foto's aan naar maximaal 900x900 pixels en 409600 bytes.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto's zichtbaar te maken.
    Moderator Hesy

Hannah viert haar verjaardag. Na het fotograferen van haar en de kaarsjes rolde ik per ongeluk het filmpje weer op. Daarna heb ik dan met mijn hand voor de lens foto's genomen (van duisternis dus) om weer op de juiste plaats uit te komen. Toch zat ik er wat naast, maar dat gaf een verrassend effect. De bomen op de achtergrond zijn van de dag erna.
    Last edited by Hesy; 13 september 2008, 22:43.
    don't play leapfrog with unicorns

Re: Reggae Geel

Leuk festival he
    Die 2e foto vind ik wel leuk !
    Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be

Comment

Working...
    X