Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Zelf zou ik alleen de nek- en schouderhaartjes 'wegscheren' met de cloontool, en het litteken op de arm weghalen. Ook zou ik proberen om wat meer contrast in de pruik te leggen omdat deze nu redelijk vlak overkomt op sommige plekken, waarschijnlijk door de omzetting. Maar voor de rest netjes
Zelf zou ik alleen de nek- en schouderhaartjes 'wegscheren' met de cloontool, en het litteken op de arm weghalen. Ook zou ik proberen om wat meer contrast in de pruik te leggen omdat deze nu redelijk vlak overkomt op sommige plekken, waarschijnlijk door de omzetting. Maar voor de rest netjes
Lidteken was ik inderdaad over aan het twijfelen om weg te clonen.
Haartjes zouden inderdaad ook wel weg mogen
Ik heb deze net gezien op modellennet en naar mijn mening is dit een topper !!!
misschien een klein beetje miereneuken over de onderkant van de pruik die er door zit maar de pose, visa en het model maken dat allemaal terug goed...
ksnap eigenlijk niet goed dat er op deze foto niet meer reacties komen ...
Maar dat moet niet veel zijn bij mij, om dat niet te snappen !
Ach ja, op zich post ik het niet om veel reacties te krijgen (is altijd wel leuk natuurlijk), maar eerder om de minpuntjes aan te duiden waar ik dan in de toekomst op moet letten
^ Als je minpuntjes wilt moet je toch slechtere foto's plaatsen ;-)
In andere woorden: Prachtfoto, mooie belichting, en het enige minpuntje die ik verzinnen kan: de belichting bij de ellebogen is niet optimaal.
Voor de rest: Topfoto!!!
Comment