Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwfoto's deel 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trouwfoto's deel 3

3e en laatste reeks, anders gaat iedereen denken dat ik juist nog trouwfoto's heb om te posten

Bij deze foto's was het de bedoeling om hen op een eilandje van licht te laten staan.
    Mijn bedoeling is niet echt gelukt... Achteraf gezien moest ik de flitser achter het koppel hoger gezet hebben en naar beneden gericht laten flitsen.

Last edited by lieven lens; 11 september 2008, 09:10.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Re: Trouwfoto's deel 3

You 've saved the best for last

Waardige afsluiter van een vernieuwende serie
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

De bedoeling bij de tweede is toch aardig gelukt! Een mooie!

Grtz,Fabienne
      Oordeel niet op basis van uiterlijk. Een rijkgevuld hart kan verstopt gaan onder een armzalige jas .
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

Comment

Mooi!

Ik zou wel wat meer info willen over de technische kant van de zaak en de PP.

Hm...
        Twee gevulde glaasjes en een gesloten fles...
        I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
          Mooi!

Ik zou wel wat meer info willen over de technische kant van de zaak en de PP.

Hm...
          Twee gevulde glaasjes en een gesloten fles...
          Dat is idd straf he ! Ik kan nog al toveren he ... en dit op een zondag morgen
          Of zou het frans zeewater zijn die in photoshop een beetje geel gemaakt is...
          Omdat niemand van ons champagne drinkt vonden we het zonde om die fles te openen.

Technisch is het geen ingewikkelde zaak.
          Het koppel uitgelicht met een ringflits op statief met een paraplu om het licht een beetje te verzachten en een vivitar redelijk dicht achter het koppel om een eilandje van licht te maken. Maar zoals ik reeds vertelde had ik beter mijn vivitar iets hoger op statief gezet om meer een eilandje van licht te maken.
          Let wel: bij het maken van deze foto's hebben we gebruik gemaakt van het opkomen en het ondergaan van de zon om zacht licht te hebben.

Comment

Gebruikte je de ringflits omdat die beduidend meer power heeft dan strobes?
            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
              Dat is idd straf he ! Ik kan nog al toveren he ... en dit op een zondag morgen
              Of zou het frans zeewater zijn die in photoshop een beetje geel gemaakt is...
              Omdat niemand van ons champagne drinkt vonden we het zonde om die fles te openen.
              Daarom zou ik een lege fles bijhouden en altijd terug gebruiken ofwel lege glazen zetten dit stoort toch een beetje in voor de rest prachtige foto's.
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

Comment

Weer erg knap Lieven! De laatste foto is mijn favoriet omwille van de mooie kleuren en compositie.

De tweede foto vind ik minder omdat het koppel daar te ver van jou staat.
                www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
                  Weer erg knap Lieven! De laatste foto is mijn favoriet omwille van de mooie kleuren en compositie.

De tweede foto vind ik minder omdat het koppel daar te ver van jou staat.
                  Ik kan er in komen, maar dan mis ik de reflectie in het water. En dat is dan ook weer jammer

Comment

Lieven, waar komen die zwarte en grijze vlek vandaan in de eerste foto (achter de rechterknie van de man, onder het wit van haar mouw)?

Is dit knip- en plakwerk?
                    Last edited by Jos Vanhengel; 12 september 2008, 07:39.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dat is een stukje rots op de achtergrond.
                      Het enige photoshop dat aan die foto gebruikt is is aan die glazen.
                      In de glazen was zee water en dat heb ik er laten uitzien als champagne.
                      En een klein beetje contrast in de foto gestoken.
                      Dat is alles ...

Comment

Nou da's een heel geslaagde shoot geweest daar.
                        Wetende dat de lichtomstandigheden niet lang blijven heb je toch best veel variatie gebracht. Mooi gebruik van de spiegeling van het water.
                        Niet iedere bruid wil ook zomaar over die gladde keien gaan hossen daar denk ik ;-)
                        Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Die 2e vind ik de mooiste. De compositie, de weerspiegeling, de sfeer. Knap
                          https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Zeer knap werk!

Zijn ze op groot formaat nog even mooi?
                            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

gewoon chique gedaan !! zonder meer.
                              estamos llegando
                              http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Working...
                              X