Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooie beelden, knap belicht, like the poses
Bij de laatste mis ik de ring op de achtergrond, maar dit zal zijn wegens de derde in de reeks ... op zich is er helemaal niks mis met de foto!
Alleen de eerste vind ik echt goed! (belichting is zeer goed)
De rest heeft het net niet, zoals bouk al zei, té geposeerd, belichting iets minder(zie b.v achtergrond muur)
wat het poseren betreft, de beelden waar ik ze liet bewegen vond ik niet dat.
let er op dat dit geen modellen zijn maar een gewoon lokaal team. wat ik zelf wel wil veranderen is meer variatie in de poses als ik nogmaals eens zoiets doe.
er was ook de tijdspanne waarin alles moest gebeuren. (2 uur voor 2 teams, 20 spelers + team fotos). De look & setup was thuis al over nagedacht maar ik moest wel nog alles opzetten. Je leest alles hierover op mijn blog.
Vind het op zich mooie foto's en dan vooral nrke 3.
Maar voor mij hadden ze even goed in een studio zijn gemaakt.
Persoonlijk had ik liever eens gezien dat je ook gebruik had gemaakt van het omgevingslicht in combinatie met het flitslicht.
Nu heb je enkel het licht van de flitsen.
Maar al bij al wel mooie foto's, begrijp me niet verkeerd
#3 vind ik de mooiste (minst geposeerde houding), licht in #1 zit wel nog een beetje beter, maar ik heb moeite met de dubbele ring (ik zou schaduw zelfs durven wegshoppen, just a tought)
Persoonlijk had ik liever eens gezien dat je ook gebruik had gemaakt van het omgevingslicht in combinatie met het flitslicht.
Nu heb je enkel het licht van de flitsen.
Comment