Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste bruidspaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste bruidspaar

Moest er toch een keer van komen, mijn eerste bruidspaar, jammer dat het weer een beetje grauw was, maar dat mocht de pret niet drukken.

Mijn beste Foto moek nog trekke.

Re: Mijn eerste bruidspaar

leuke laatste, al had het tuiltje wel scherper gemogen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wat jammer dat het paar op elke foto ieders een andere kant op kijken.
      Dat is zo wat me opvalt.

Verder had je volgens mij wel een mooie locatie!

Comment

Hij loenst een beetje dus daar kon ik weinig aan doen en bij de eerste vond dit van de serie de meest leuke juist omdat ze beide ergens anders naar keken, anders wordt het zo geposeerd.

Comment

technisch mooie foto's, maar ze zien er helemaal niet verliefd op elkaar uit. en dat is toch juist de bedoeling een beetje van huwelijksfoto's?
          5DmkIII en wat glas

Comment

A bit of a smile wouldn't hurt.

Comment

^Mee eens, ze hebben er maar weinig lol in, kan niet voorstellen dat het een dramadag was. Ik denk ook niet dat het koppel blij zal zijn met deze foto.
              De derde is trouwens nog wel aardig(op het boeket na)
              www.pazfoto.nl

Comment

ze waren en zijn dolblij, heb eens wat andere foto's geplaatst die ik tussendoor heb geschoten buiten de gebruikelijke smilemomenten.

voila, gelukkig !!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pazman_nl Bekijk bericht
                  ^Mee eens, ze hebben er maar weinig lol in, kan niet voorstellen dat het een dramadag was. Ik denk ook niet dat het koppel blij zal zijn met deze foto.
                  De derde is trouwens nog wel aardig(op het boeket na)
                  Hij/zij realiseert zich waarschijnlijk dat 50% van het inkomen nu naar de ander gaat.

Ben het eens, een beet je meer smile was mooier geweest.
                  Idd de derde is de mooiste al had ik ook het boeket er ook scherp op gezet.

mvg
                  Antoine

Comment

Spijtig van de oneensgezindheid in nr3. Ze kijken beiden een andere richting uit.
                    Bruid lijkt zelfs ietwat verveeld door steun te zoeken op haar arm en bruidegom schijnt een ander lichtje te hebben ontdekt in de omgeving.

Henri
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

Als het niet spontaan gaat, moet je het koppel in het vervolg een beetje dirigeren... Zo van kijk die kant op, lach eens, kijk wat dromerig etc....

Technisch zijn je foto's ok hoor...

Bruidspaar zal er wel tevreden mee zijn... Vergeet niet dat die mensen foto's op een heel andere manier bekijken dan fotografen.
                      Die willen er voornamelijk goed opstaan, dus wat je wel moet mijden is foto's meegeven waar er iemand een rare snuit trekt (en dat is wel een beetje zo op foto 1)
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                        Spijtig van de oneensgezindheid in nr3. Ze kijken beiden een andere richting uit.
                        Bruid lijkt zelfs ietwat verveeld door steun te zoeken op haar arm en bruidegom schijnt een ander lichtje te hebben ontdekt in de omgeving.

Henri
                        nogmaals hij kijkt recht in de camera, hij loenst nogal.

Comment

Eens met vorige commentaren.

Wat mij ook stoort bij foto één, is dat vreselijke ding vlak boven haar hoofd, daar kon je wel een beter standpunt nemen

Alle vorige commentaar is volgens mij terecht, en kan in grote mate worden beinvloed door de fotograaf, praat tegen deze mensen, doe desnoods onnozel, of vertel een grap, zodat je op één golflengte komt te zitten met het paar, dat doet wonderen, want hier gieren de zenuwen door de lucht, zowel bij het koppel als bij de fotograaf, en dat zie je.

Kleur en belichting is nogthans goed geslaagd.

Natuurlijk is de eerste keer dat je een bruidspaar fotografeerd even wennen.

Comment

Bij de eerste is er - met een beetje goede wil - toch wel iet of wat eensgezindheid wat "kijkrichting" betreft, maar "het geluk" druipt er niet echt af, en dan refereer ik naar de mond van de bruid. De tweede is een klassieker, al mocht de bruid minstens vooruit of in de lens gekeken hebben. In de derde lukt het blijkbaar iets beter, en deze vind ik ook de beste. De onscherpte van het boeket vind ik niet belangrijk (men trouwt tenslotte niet met een plant). Dat beide onderwerpen (bruid en bruidegom) een ander focus/interesse-punt hebben stoort me echter wel.
                            Naar mijn mening zit het "geluk" of de "liefde" er niet echt in... Jammer voor de fotograaf, want die heeft - technisch - wel mooi werk geleverd vind ik.
                            (Met alle respect en felicitaties voor het koppel)

kan me overigens ook vinden in de post van m'n voorganger.
                            BD0910BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                              Jammer voor de fotograaf, want die heeft - technisch - wel mooi werk geleverd vind ik.
                              (Met alle respect en felicitaties voor het koppel)
                              Volledig mee eens.
                              Groetjes Steco

Comment

Working...
                              X