Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
[QUOTE=jantina;1982402]Die laatste foto vind ik echt helemaal geweldig! Met detail op het flesje bubbels met de glazen en een prachtige weerspiegeling!
Bij foto één lijkt het alsof de boot de aandacht wat van het bruidspaar afhaalt.[/QUOTE
3-2-1 in die volgorde. 3de vind ik super.
Maar ben ervan overtuigd dat het koppel supercontent gaat zijn.
(Mijn ervaring is dat koppeltjes, familie e.d. minder kritisch zijn dan wijzelf die trekken en beoordelen.... Het emotionele speelt een grotere rol dan het technische.)
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
De laatste vind ik heel goed, maar dat flesje en die glazen zou ik laten verdwijnen met de grote photoshoptrukendoos... Ze zien er veel te gemaakt uit... Allez, mijn gedacht hé, je hoeft het er daarom nog niet mee eens te zijn
Nummer drie is de eerste die in de nieuwe trend van Trash the Dress gaat, een nieuwe trend die uit de VS komt en reeds af en toe gevraagd wordt in "the UK".
Hele mooie foto trouwens
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
De laatste vind ik heel goed, maar dat flesje en die glazen zou ik laten verdwijnen met de grote photoshoptrukendoos... Ze zien er veel te gemaakt uit... Allez, mijn gedacht hé, je hoeft het er daarom nog niet mee eens te zijn
Ik ken er natuurlijk nog niet zoveel van als de rest hier, maar mijns insziens zijn het juist die fles en de glazen die "iets vertellen" in deze foto. Deze geven deze foto net dat extraatje meer.
Volgens mij trekt de fel oranje reddingsband in de eerste foto nét wat te veel aandacht. Misschien hoort hij symbolisch wel bij het plaatje, maar zonder zouden volgens mij de elementen van de foto wat meer in balans geweest zijn. Niettemin heel mooie setting!
Het eerste wat ik zag op de eerste foto was inderdaad de boot, toen scrolde ik wat naar beneden en "dacht ik dat is al beter" en bij de derde foto dacht ik echt wow
Comment