Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig die eerste maar de tweede is ook mooi hoor. Echt een kleine deugniet
Ik heb net even gekeken naar je post voordien. Ik dacht al dat ik dat kereltje ergens had gezien. Kijk, dit is wel een natuurtalent model zeg. Als dat geen model wordt dan zal het zeker niet aan het poseren liggen want dat kan hij als de beste
Last edited by Steco; 8 september 2008, 10:41.
Reden: Iets bijgezet
Als je de lijn in de achtergrond waterpas zet, krijg je een nog mooiere diagonale compositie (en dan komt zijn elleboogje misschien weer in 't beeld).
Dat elleboogje staat niet op de foto(dit is het volledige beeld),jammer.
Het probleem is dat het ventje niet goed kan stil zitten/liggen,deze foto's zijn gemaakt al speelend op het bed.
Comment