Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vampire Freak + gewone zww

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vampire Freak + gewone zww

Voor mij liepen de shooting days in Transfo dit weekend totaal fout. Mijn zaterdag ging de mist in doordat model 1 afzegde een half uur voordien, model 2 een ongeluk kreeg onderweg naar mij, model 3 een uur te laat kwam omdat hij de weg niet vond en er voor model 4 dus geen tijd meer restte.
    Toen ik met verse moed op zondag mijn schade wou inhalen, begaf mijn portretlens het na 3 minuten shoot.
    Murphy.... I know him well

Restten mij op zaterdag dus nog drie kwartier shoot met deze jongeman en nog 10 minuten duo met hem en model 4. Gelukkig maakte deze foto voor mij de dag toch nog uitstaanbaar .

De ogen zijn deze keer geen photoshop. Stijn droeg zijn 'vampire' lenzen.

Last edited by Sylvie Huybrecht; 9 september 2008, 20:23. Reden: Toevoeging in post
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: Vampire Freak

Goh, dat is wel écht pech hebben

Gelukkig maakt de foto dit misschien een beetje goed; vind 'm prima . Dat kleine stukje rechteroog dat nog komt piepen, nét nog die nekpartij, 't zijn details die de foto áf maken. Als het niet omwille van de porieën was en de stoppels zou ik zelfs op 't eerste zicht denken dat-ie gerenderd was.

Kleine opmerking: zou de traanklier een beetje donkerder maken en je hebt precies een dode pixel in het haar.
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Ah die dode pixel zal ik dan eens killen bij gelegenheid

Nog even de exif meegeven trouwens:

Available light
      Iso 100
      1/10 f4,5
      75mm
      Vanop statief uiteraard.
      www.sylviehuybrecht.be

Comment

vind het een mooie.
        off topic: hoe kan een portretlens het begeven.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          vind het een mooie.
          off topic: hoe kan een portretlens het begeven.
          grt,bouk.
          De bevestigingsring afgebroken
          www.sylviehuybrecht.be

Comment

Al die pech in één weekend

Dan heb je nog geluk met deze foto dat die nog goed zit.
            Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Wat een pech seg hehe maar deze maakt je dag idd wel goed.Even die dode pixel wegwerken en hij is af!!
              Digi-Steve

Comment

Heel sterke foto. Mooie compositie. Fantastische sfeer die eruit spreekt. Nog net genoeg detail op de juiste plaatsen, zodat het dichtgelopen zwart absoluut niet gaat storen, maar bijdraagt tot de compositie.
                www.focusfotografie.be
                www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Heel mooi, zo ook de bewerking. Begin echt fan van je te worden zo langzamerhand

Comment

zeer mooi, intrigerend
                    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                    www.cromagnonman.be

Comment

Knappe foto zoals ik van ons Sylvie gewoon ben
                      www.sergioprodi.com
                      Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

hmmm... what a lovely dark creature...
                        Scotty... beam me up !!!

Comment

'k vind dit een sterk portret waarbij de spielerei aan de ogen eigenlijk totaal niet moest voor mij... Denk dat ie zelfs nog sterker zou zijn zonder...

Mvg,
                          Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            'k vind dit een sterk portret waarbij de spielerei aan de ogen eigenlijk totaal niet moest voor mij... Denk dat ie zelfs nog sterker zou zijn zonder...

Mvg,
                            Frederic
                            ik volg ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

Mvg,
                              Frederic
                              Tja die lenzen had hij nu eenmaal in en hij wou ermee op de foto, dus die bleke iris hoort erbij. Wat het blauwige ervan betreft: ik wou de foto zwartwit maken maar deed dat kanaal per kanaal, en toen rood en geel uit de foto verdwenen waren, kreeg ik dit. Het beviel me en ik heb het opgeslagen.
                              Later heb ik twee varianten geprobeerd waarbij de ene volledig kleurloos was en de andere fellere en contrastrijkere ogen had. Toch bleef deze voor mij de beste.
                              www.sylviehuybrecht.be

Comment

Working...
                              X