Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het portret opzich vind ik wel geslaagd, zelfs zeer mooi, mocht der arm der niet zijn in het beeld was het IMHO nog mooier. Ik vind het storend dat de eerste aandacht naar de arm gaat, die erg wit is en niet echt een bijdrage vormt in het gehele beeld.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik vind het storend dat de eerste aandacht naar de arm gaat, die erg wit is en niet echt een bijdrage vormt in het gehele beeld.
Fotoclubmisvorming of zo?
Ik denk dat velen die arm niet eens gezien hadden of zouden herinneren als je naar deze foto zou vragen. Bovendien leidt de arm je automatisch onmiddellijk en onbewust naar de ogen, dus om te stellen dat de 1e aandacht er naartoe gaat...
In 2e instantie... zijn er idd een hoop dingen mis met de arm, dus als het een poster op mijn kamer zou zijn, zou ik er mss ook een fotoclubstoring van kunnen opdoen op de duur
Ogen lijken wat slordig bewerkt.
Haar kapotverscherpt ("aliasing"-pixelbrij)
Compo kan op allerlei manieren beter voor mij, bv links en onder wat eraf doen.
VUILBAK...? Zeker niet, of mijn voorganger zou het wel gemeld hebben
Comment