Misschien, maar is het leuk voor het model om zichzelf zo op het net te zien staan? Dit is geen fotoshoot waar ze controle heeft over de omstandigheden en constant kan denken aan hoe ze eruit ziet.
Foto's maken op zo'n event is leuk, maar je mag toch wel wat respect tonen voor de meisjes die er rondlopen.
Stond daar ook naast een fotograaf die het leuk vond om in te zoomen op een poep en daar een foto van te nemen, als ik dan zeg "foei foei" en het meisje vraagt wat er is wordt hij knal rood en gaat lopen. Als je zoiets doet moet je er dan ook maar durven voor uitkomen.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
Omdat mijn vorige standaard reactie aan vernieuwing toe is zal ik het in de toekomst niet meer hebben over kiekjes voor den album, maar zal overgaan tot het gebruik van : "Schoon Belekes"
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Misschien, maar is het leuk voor het model om zichzelf zo op het net te zien staan? Dit is geen fotoshoot waar ze controle heeft over de omstandigheden en constant kan denken aan hoe ze eruit ziet.
Foto's maken op zo'n event is leuk, maar je mag toch wel wat respect tonen voor de meisjes die er rondlopen.
Stond daar ook naast een fotograaf die het leuk vond om in te zoomen op een poep en daar een foto van te nemen, als ik dan zeg "foei foei" en het meisje vraagt wat er is wordt hij knal rood en gaat lopen. Als je zoiets doet moet je er dan ook maar durven voor uitkomen.
wat een onzin, die meiden lopen er voor en zijn zelfs uitgezocht.
zorg er dan op zijn minst voor, dat je er netjes een sexy bij loopt, het giert er nl van de fotografen.
deze dame loopt zelfs het risico, nooit meer te mogen pronken op zo,n evenement.
modellenwereld hard........ja heeeeel hard.
grt,bouk.
wat een onzin, die meiden lopen er voor en zijn zelfs uitgezocht.
zorg er dan op zijn minst voor, dat je er netjes een sexy bij loopt, het giert er nl van de fotografen.
deze dame loopt zelfs het risico, nooit meer te mogen pronken op zo,n evenement.
modellenwereld hard........ja heeeeel hard.
grt,bouk.
Deze meisjes hadden deel genomen aan een miss verkiezing en waren daarom op de grit aanwezig (de 2 in rood badpak). Ze worden daar van hoeken naar kanten geduwd (letterlijk) dan kan je niet constant aan je uiterlijk denken hoor. Ik heb daar verschillende mensen zien omver geduwd worden door mensen die toch maar een foto wouden nemen.
Het is niet omdat die meisjes daar lopen om mooi te zijn dat wij ze als een stuk vlees moeten behandelen. Een beetje respect mag volgens mij toch wel of niet??
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
vind nou niet dat deze fotograaf de dame in kwestie met respect behandelt door deze opname op het net te zetten.
waarschijnlijk bedoel je dat ook, maar je haalt mijn citaat aan!!
grt,bouk.
vind nou niet dat deze fotograaf de dame in kwestie met respect behandelt door deze opname op het net te zetten.
waarschijnlijk bedoel je dat ook, maar je haalt mijn citaat aan!!
grt,bouk.
Ik haalde uw citaat aan omdat je zei van zorg dat op zijn minst dat je er sexy bijloopt en ik wou maar uitleggen dat ze dat daar helemaal niet onder controle konden houden.
Ik haalde uw citaat aan omdat je zei van zorg dat op zijn minst dat je er sexy bijloopt en ik wou maar uitleggen dat ze dat daar helemaal niet onder controle konden houden.
dan zijn ze niet geschikt voor hun taak en/of worden niet goed aangestuurd.
maar we gaan teveel off topic.
grt,bouk.
dan zijn ze niet geschikt voor hun taak en/of worden niet goed aangestuurd.
maar we gaan teveel off topic.
grt,bouk.
Zoals ik al zei, dit zijn meisjes die meededen aan een miss verkiezing. Ze doen niet constant aan modellenwerk. Het 2de meisje is trouwens maar 16, dus geef ze wat tijd. Behandel ze met respect en dan kan er wel iets van komen.
Comment