Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het klonk vast nog goed ook, want de poes zit er ook nog...
Ik vind de foto iets te centraal genomen, als je nu van linksonder probeert, ga je de foto meer kracht geven.
Keyki
When people ask what equipment I use, I tell them my eyes (Ansel Adams)
Mijn gevoel zegt dat als de dame een mooie (gala)jurk aan had gehad en haar haar mooi opgestoken dat het een prettiger beeld was geworden. Het centrale stoort me eigenlijk niet hier.
Het klonk vast nog goed ook, want de poes zit er ook nog...
Ik vind de foto iets te centraal genomen, als je nu van linksonder probeert, ga je de foto meer kracht geven.
Volledig niet mee eens. Centrale compositie in combinatie met bijna symmetrie geeft een erg rustig indruk die ik erg bij het plaatje passen vind
Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
I'm a rookie
1. Hij staat scheef
2. de stoel staat ook niet perfect op de vloer uitgelijnd.
Maar ik vind het weliswaar wel een heel leuke foto
I'm not young enough to know it all!
Canon EOS 450D cameraake, kit lenske, een Sigma standaard zoom lenske, zoom lenske, visoogske en een staanderke om alles op te zette.
Mijn gevoel zegt dat als de dame een mooie (gala)jurk aan had gehad en haar haar mooi opgestoken dat het een prettiger beeld was geworden. Het centrale stoort me eigenlijk niet hier.
Comment