Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marijke 18+

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Marijke 18+

ik ga hier ook eens een reactie opzetten
    is niet van mijn gewoonte omdat ik zelf nog heel veel heb te leren
    nr 1 denk dat ik hier al de nabewerkte versie zie want donkere wallen??
    die kwade blik vind ik wel iets hebben alhoewel het volgens mij (maar das persoonlijk beter had geweest dat het model in dezelfde richting maar haar ogen naar de camera had gericht
    nr 2 denk dat je hier iets meer had kunnen doen (als fotograaf hé) de plaats waar ze zit geeft inderdaad een verkeerd beeld
    nr 3 vind ik qua pose uitstraling en contrast heel goed
    spijtig dat je die filter of wat het ook moge zijn er hebt opgezet

ik denk dat je met dit model heel wat kanten opkan

Comment

nu ik de foto's zie vind ik ze bijlange na nog zo slecht niet eigenlijk vind ik 1 en 2 zelfs vrij goed alleen 3 is ivm de bewerking er wat over (maar das mijn smaak he, )
      2 de beste, nr 1 vind ik wat aan de krappe kant onderaan ...
      technisch lijken ze oke (voor zover ik er iets van ken dan)

of topic: digipics, sorry man maar jou opmerking is 1 beledigend en 2 totaal overbodig,en 3 zelfs onterecht!! is er iets niet naar jou goesting zou je het dan iets subtieler kunnen aanbrengen, door je brutale uitspraken kwets je mensen en dat kan geenzins de bedoeling zijn toch....
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

De foto's die ik hier zie, vind ik heel goed.

Kleine bemerkingen:
        * De photoshop overlay van de derde kan ik niet zo smaken omdat beide beelden niet bij mekaar passen.
        * In de eerste is het oogwit wel heel wit geworden. Beetje terugschroeven naar origineel.

Comment

Hallo smetje,

2 de foto vind ik zeer geslaagd.
          bij de 3 de foto zou ik de graffit alleen laten doorkomen op de huid en op de andere delen verwijderen.

Fred

Comment

bv over de 1e:
            - heb niet de indruk dat het oogwit te wit of te fel aangeraakt is; het toont momenteel wel te blauw
            - kadrage "rockt" niet voor mij
            - komt over dat er een slordig en te opvallend custom vignette is ingebrusht, en dat stoort mij het ergst eraan

Positief is bv dat je het haar niet hebt kapotverscherpt, zoals velen dat wel doen.

2e:
            - waarom heeft ze de krant ondersteboven vast? Ik moet dan aannemen dat ze betrapt werd terwijl ze niet aan het lezen was?
            - hoofd komt iets te gedetailleerd over tgo de rest. Komt ook weer over of er te kunstmatig rond gebrusht/belicht/bewerkt is

3e: had ev. een gepaste spielerei kunnen worden, maar dan subtieler en niet over het gehele beeld

Comment

mja sommige reacties snap ik totaal niet maar kom...
              Ik kan aan de TS alleen maar de raad geven je er niks van aan te trekken.
              Indien je iets meer artistiek werk maakt raad ik je aan het ergens anders te posten.. want de bezoekers hier zijn vaak ongelooflijk bekrompen. (waar ik zeker niet iedereen over dezelfde kam wil scheren, maar als je hier regelmatig leest weet je wel welke groep van mensen ik bedoel)

OT:

1) vind ik persoonlijk een gewoon portretje, niks speciaals.
              2) ondanks de comments vind ik dit wel een goeie en ook de bewerking. Er zit wss wel een idee achter.
              3) deze vind ik persoonlijk slecht omdat ik de meerwaarde van de bewerking echt niet zie. Maar dat komt weer neer op persoonlijke smaak.

en ivm de opmerking over het model haar borsten en dergelijke, gewoon zielig... ik hoop echt dat sommige modellen hier meekijken en zien met welke "fotografen" ze zich zeker niet moeten inmengen.
              poof

Comment

Ik vind dit absoluut geen foto's om in de grond te boren hé

1 vind ik heel 'zuiver', het model is prachtig gecast
                2 zeer mooie setting en gebruik van model, moet dat nu altijd glamour zijn ???
                3 waarom zou spielerei niet mogen ?

Comment

Persoonlijk vind ik nr 2 de beste alhoewel ik het model haar blote voetjes had laten zien (ik vind nu eenmaal vrouwenvoeten mooi) maar qua sfeer is ie niet mis.
                  Ik vind het ook spijtig dat hier soms afbrekende commentaren gegeven worden en soms nog weinig rekening gehouden wordt met het feit dat veel mensen hier amateur zijn en dus niet noodzakelijk over de jarenlange ervaring beschikken van andere, en zelfs als hier profs posten met een piekfijne studio met alles erop en eraan dan kan je niet altijd echt concureren vind ik.

Greetings
                  Xommy
                  _______ Xommy ______
                  Lidnummer: BD0248BE

Comment

Working...
                  X