Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marijke 18+

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Marijke 18+

Ik wil Devid en nog een paar aanmoedigingen tegemoet komen en de foto's terug zetten, met een paar kleine aanpassingen. Of ze nu al dan niet goed bevonden worden, daarvoor zijn er verschillende keuzes en smaken. Ik had ook bij de eerste post gezet dat het meer naar de bewerking toe te doen was.. Nu commentaar daar kan ik best mee leven, als ze gestructureerd en gegrond is dan heb ik daar niet de minste moeite mee, maar zal niet aanvaarden dat er beledigende comment bij staat tov van de persoon die gefotografeerd is. Hand eerst in eigen boezem steken je eigen "werken" eens met een kritiek oog bekijken en dan zien of je recht van spreken hebt met laag bij de grondse niets inhoudende commentaar.Leren willen we waarschijnlijk allemaal nog en ik denk dat we daarvoor hier zijn.

Last edited by smetje; 5 september 2008, 09:47. Reden: Op aanvraag Mod

Re: Marijke 18+

Kwee nie. Heb niets tegen naakt of blote borsten, integendeel, schiet het zelf ook, maar op de een of andere manier pakt het me in deze platen totaal niet. Ik vind het een beetje ordi overkomen

Maar dat neemt niet weg dat een ander het wel mooi kan vinden hoor, dus met alle respect voor het model en TS.

No1 vind ik niet flatterend voor het model. Donkere wallen onder haar ogen en ze kijkt boos.
    no2 de betere, hoewel ik me niets bij de krant en de pose voor kan stellen.
    no3 bewerking niks voor mij. Hoewel ze daar goed doorkan als een ' look a like' van onze Maxima

Ik hoop niet dat je nu boos bent
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Ik zou niet weten wat ik er goed moet aan vinden !

Geen van de drie beelden kan me bekoren!
      Foto 1: is de minst slechte.
      Foto 2: niet echt esthetisch hé, ze zit precies te kakken op ne vuilhoop terwijl ze de Gazet leest, misschien "grensverleggend" maar ik zie da liever niet.
      Foto 3: spielerei

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

oeps , heb hier precies iets gemist foto's door ts weggehaald
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

mod devid: het is niet de bedoeling om je foto's te verwijderen als je plots van oordeel bent dat ze volgens jou of anderen beter kunnen. Het doel is dat iedereen uit je foto's kan leren. Daarom vragen we je je foto's opnieuw zichtbaar te maken desnoods kunnen wij op jouw vraag die verplaatsen naar het fotobeoordelingsdeel of naar de beginnersrubriek.
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

joh.. zo slecht waren ze ook niet hoor. Op het technische vlak was er niet veel op aan te merken.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Ik vond ze ook niet slecht.
              De commentaar van Digipics vind ik veel te grof!

Comment

Off-Topic = Godver ik heb tieten gemist
                Yannick Desmet 2021
                yannickdesmet.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht

Foto 2: niet echt esthetisch hé, ze zit precies te kakken op ne vuilhoop terwijl ze de Gazet leest, misschien "grensverleggend" maar ik zie da liever niet.
                  MVG, Jeff
                  Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience........

Comment

no1 is er echt 10 keer beter erop geworden!!
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

foto 2 vind ik erg goed, idee is leuk, uitwerking ook ok voor mij, enkel misschien wat meer details in de laarzen?
                      foto 1 sta ik neutraal tegenover: niet slecht, maar niet zo goed als foto 2
                      foto 3: das persoonlijk, maar ik hou niet van overbewerkte foto's...

al bij al goed werk geleverd!
                      knap!
                      Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht

MVG, Jeff
                        Ik vind dat gij soms extreem gortig doet, tis niet dat de zon uit uwen hol schijnt hé !! Allez da kunde misschien denken maar dat is NIET !!!

MVG
                        glenn
                        Mijn site...
                        vandaelefotografie.be
                        * BD0916BE *

Comment

drie vind ik qua bewerking iets erover.
                          één kon een goed portret zijn maar ik vind iets geforceerd in haar kwade blik. Er is ook geen contact met de camera. belichting is goed.
                          foto twee begrijp ik niet goed. welke gedachte / gevoel wou de fotograaf overbrengen

Comment

ga voor de eerste opname, vind het bewerken van de andere twee hier niet nodig.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepmetballekes Bekijk bericht
                              Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience........
                              Stef Vandersmissen bedankt voor uw reactie!

MVG, Jeff
                              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                              X