Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

White/Golden Lady...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• White/Golden Lady...

Ik heb het altijd moeilijk met titels verzinnen hihi, maar allee, heb deze dan maar genomen.

De studio ingedoken met Noa en hier is al een eerste resultaat...

Re: White/Golden Lady...

zou de opname in tweeën delen en het bovenste gedeelte behouden, daar het onderste deel veel te druk oogt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Compo mooi en scherpte goed lekker naturel gehouden. Enkel krijg ik toch wat de indruk van een te harde belichting.
      Groetjes Steco

Comment

Joh... wat mooi dit!!! Leuk om Noa ook eens in de studio te zien. Prachtig licht voor mij.
        Wat mij opvalt is dat je ontzettend lekker belicht de laatste tijd. En ook dat je de modellen niet flink onderhanden neemt in PS en dat ze er toch nog super uitzien.
        Kun je nagaan als je wat verder bent in PS hoe de platen er dan uit zullen komen te zien. Top... Ga zo door en ik heb een ferme concurrente er bij

Uiteraard zijn er altijd verbeterpunten, maar die heb ik op mijn platen ook dus zal ik hier nu even niet over 'mekkeren'
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Heel knap
          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Joh... wat mooi dit!!! Leuk om Noa ook eens in de studio te zien. Prachtig licht voor mij.
            Wat mij opvalt is dat je ontzettend lekker belicht de laatste tijd. En ook dat je de modellen niet flink onderhanden neemt in PS en dat ze er toch nog super uitzien.
            Kun je nagaan als je wat verder bent in PS hoe de platen er dan uit zullen komen te zien. Top... Ga zo door en ik heb een ferme concurrente er bij

Uiteraard zijn er altijd verbeterpunten, maar die heb ik op mijn platen ook dus zal ik hier nu even niet over 'mekkeren'
            Thx MadMax, ik doe ook erg m'n best de laatste tijd en het was ontzettend leuk Noa eens in de studio te hebben

Maar ik ben een hele lieve concurrente hoor

Er zijn idd altijd verbeterpunten, maar we proberen te groeien

Bedankt ook aan de andere!

Comment

Working...
            X