Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Karentj

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Karentj

Een van de eerste serieuze pogingen met mijn nieuwe Canon EOS 40D.

Canon EOS 5D mark II - Canon EOS 7D - Canon EOS 40D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro - Canon EF 24-105mm f/4L IS - Canon EF 70-200mm f/4L - Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS

Re: Karentj

ook een van de serieus mooie fotos, mooie serie, knappe visagie, mooi model.

.

TIP : probeer ook wat andere compositie's, bijvoorbeeld de derde in portretstand, met meer body op de foto.

Comment

Mooi reeksje en visagie
      Vooral foto 1 en 3 vind ik mooi, spontaan

gr
      Luc

Comment

Zelf vind ik ze eerlijk gezegd niet zo denderend.

In de eerste foto lijkt het model te tonen hoe klein iets is... Wat..? 'k vind dat redelijk storend. In de tweede foto is de houding van de handen ook verre van ideaal. Beide houdingen had je als fotograaf eigenlijk moeten zien
        De derde vind ik nog de beste, maar die had ik persoonlijk liever in portrait-stand gezien.

Een paar zaken dus om op te letten bij je volgende shoot.

Mvg,
        Frederic

Comment

Verdienstelijke pogingen, de houdingen en de uitsnedes zijn niet perfect maar iedereen moet leren. Wel vind ik persoonlijk de blur op de huid een beetje te, maar dat is veelal smaak en persoonlijk.
          Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

ga ook voor de laatste, model weet duidelijk geen weg met de handen, fout van de fotograaf vind ik.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              ga ook voor de laatste, model weet duidelijk geen weg met de handen, fout van de fotograaf vind ik.
              grt,bouk.
              Bij de tweede foto lijkt het dat ze haar kleedje omhoog trekt, met zo'n uitdagende blik , maar dit is niet duidelijk doordat de benen er niet opstaan.

Comment

Leuke platen maar ook goede tips van bijv Frederic.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  grt,bouk.
                  Misschien met het model eens een bondageshoot doen...? Handenprobleem meteen opgelost!

Mvg,
                  Frederic

Comment

Working...
                  X