Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wowwow! Dit soort foto's op die leeftijd vraagt gewoonlijk een eindeloos geduld of een grandioos model. De zelfzekere pose (een handje geholpen?) en gelaatsuitdrukking zijn subliem. En dan nog recht in de lens kijken, alsof ze er haar eigen commentaar wil bij voegen.
Wowwow! Dit soort foto's op die leeftijd vraagt gewoonlijk een eindeloos geduld of een grandioos model. De zelfzekere pose (een handje geholpen?) en gelaatsuitdrukking zijn subliem. En dan nog recht in de lens kijken, alsof ze er haar eigen commentaar wil bij voegen.
Geweldige foto!
Of het een grandioos model is weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik veel geduld moest hebben (en een valiumeke achteraf).
Zoals ze hier ligt, met de handjes over elkaar, is zoals ze vaak in haar park ligt naar buiten te turen.
Het geluid van de spiegel deed haar richting papa kijken.
Comment