Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
In de lichtere delen van de foto kan het wel een meerwaarde geven, maar in de donkere delen vind ik het té.
In jouw versie (@Madmax) vind ik het al beter
In de lichtere delen van de foto kan het wel een meerwaarde geven, maar in de donkere delen vind ik het té.
In jouw versie (@Madmax) vind ik het al beter
Het lijkt of je model cellulitus heeft op haar (mooie ;-) billen. Probeer de ruis eens volledig te verwijderen en pas dan eens "korrel" toe om het effect te bekomen wat je voor ogen hebt. DxO FilmPack is een prachtig programma om een "analoge look" te creëren http://www.dxo.com/intl/photo/filmpack/overview
Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
voor mij is de mindere meer... het essentiële, het beeld moet spreken... en dat doet het voor mij ... die eerste is voor mijn gevoel veels 'te' artificiëel
Ik kan echter niet aan ieders wensen voldoen hoewel ik dat vaak (teveel) probeer. Nadeel daarvan is dat ik mijn eigen gevoel en artistieke vrijheid in gevaar breng. Ik sta nog steeds achter mijn eerste plaatje, inclusief ruis.
Neemt niet weg dat ik over een maand er compleet anders over denk hoor, maar de plaat ligt hier afgedrukt voor me en ik (en mijn naaste omgeving) staan er 200% achter.
Toch ben ik blij dat jullie eerlijk jullie mening geven
Comment