Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Sterk beeld
En ja, sommigen gaan graag en anderen niet. Misschien moet je die happy kids ook maar eens in het verhaal betrekken. Of hoe een foto toch altijd een kant laat zien.
Ik vind deze een pak beter dan 'deel 1', omwille van het indirecte. Pas als je in het glas kijkt, zie je het speelgoed, en realiseer je je dat het kind in een klaslokaal staat, misschien zijn vertrekkende mama achterna turend...
Omwille van die reden ook zou ik de foto absoluut niet in zwart-wit omzetten. Het speelgoed zou dan veel minder opvallen. Nu trekt het in tweede instantie je blik door de reflecterende kleurtjes.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Knap!
Ik vind deze een pak beter dan 'deel 1', omwille van het indirecte. Pas als je in het glas kijkt, zie je het speelgoed, en realiseer je je dat het kind in een klaslokaal staat, misschien zijn vertrekkende mama achterna turend...
Omwille van die reden ook zou ik de foto absoluut niet in zwart-wit omzetten. Het speelgoed zou dan veel minder opvallen. Nu trekt het in tweede instantie je blik door de reflecterende kleurtjes.
ook mijn gedacht, vandaar het behouden van de kleuren.
Comment