Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste vind ik dik ok. 'k Weet niet hoe het komt, maar met haar ogen zo in het duister en de manier waarop ze kijkt, doet ze me aan een foto van grace jones denken.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Highlights zullen altijd een verhaal apart blijven, hier is hij zo neergezet, als ik er commentaar op heb gehad bij je zal het er vast opvallend uitgezien hebben voor me, zelf gebruik ik het regelmatig, maar veel vervallen naar de thrash omdat ik de highlight net niet mooi vind.
Het is dus nogal persoonlijk en niet altijd goed of fout
Comment