Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op zich vind ik de foto erg mooi. De kleur spreekt me aan en het idee ook. Alleen ik krijg pijn in mijn enkels als ik naar haar enkels kijk. (met name haar linker enkel) Lijkt me nogal on-natuurlijk...
Zou alleen niet zo 1-2-3 weten hoe het anders zou moeten
Canon 350D - Sigma 18-125 - Sigma 20-40 2.8 EX DG - Sigma 105MM 2.8 Macro EX DG - Canon 70-200 4.0 L USM
Mooie kleur en goed idee, alleen was het beter geweest als we de voetzolen niét hadden gezien. De enkel zou dan wat natuurlijker liggen (eigenlijk het hele been) en verrimpelde voetzolen zijn iets minder elegant in vgl met de verder zachte huid van het model ...
Comment