Nog vlug een weekendje naar Parijs geweest en daar wat mensjes gespot. Dus niet de gewone beeldjes van de Franse hoofdstad. Kan het jullie bekoren?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Parijs intiem
Collapse
X
-
Parijs intiem
groetjes,
nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
fotosite: www.nolfinarium.beLabels: Geen
-
-
Re: Parijs intiem
laatste is erg goed, maar dat enkel kleur gedoe vind ik jammer.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Bedankt voor de reacties. Zal nooit meer goedkope photoshopspelletjes spelen !
meer foto's van het Parijse uitje op www.nolfinarium.begroetjes,
nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
fotosite: www.nolfinarium.be
Comment
-
-
Weeral pareltjes!
Ik begrijp alleen niet wat men tegen die 'kleur'-spelingen kan hebben. Volgens mij zijn ze heel gepast... meer zelfs.... ik mankeer er eentje in foto 2Amateur
Canon EOS 5D Mark III // Canon EF 24-70mm f2.8L II USM // Canon EF 70-200mm f2.8L II IS USM // Canon Speedlite 600EX-RT
Comment
-
Wat ik persoonlijk tegen die "kleurspelingen" heb? Dat ze kitcherig zijn. Dat ze fotografisch niets bijdragen aan het beeld.
Een werkelijk goede foto komt hoofdzakelijk tijdens de opname tot stand. Wil men iets accentueren, dan doet men dat door de belichting, de kadrage, de compositie enz. En niet door een gemakkelijk effectje achteraf.
De derde foto is bijvoorbeeld niet slecht, ware het niet dat ze verknoeid is door die nodeloos gekleurde bloemenkrans.
Comment
-
De tweede vind ik een hele mooie foto. Niet toevallig eentje zonder kleuraccent
De derde is ook knap (op het perfecte moment genomen ook) maar als je de bloemen wil accentueren, zou ik dit misschien ook voor de bloemen links van de trappen gedaan hebben. 't Is maar een idee. Ik sluit me echter ook aan bij de mening dat de kleuren niet echt fotografisch iets bijdragen aan het beeld.
Niettemin een sterke reeks
Groetjes
K@relLast edited by k@rel; 28 oktober 2008, 22:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peegie Bekijk berichtIk begrijp alleen niet wat men tegen die 'kleur'-spelingen kan hebben. Volgens mij zijn ze heel gepast... meer zelfs.... ik mankeer er eentje in foto 2
2-3-1 voor mij. Sterke plaatjes toch. Derde toch sterker zonder kleuraccent (eerste eigenlijk ook). Kaders zou ik minder druk maken. Deze foto's lenen zich m.i. perfect tot een wit randje, zoals een oude zwart-wit foto, wat de foto's ook rustiger kijken zal maken.
Comment
Comment