Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buid en bruidegom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Buid en bruidegom

Het weer zat niet mee... maar och...
    Ik ben benieuwd naar jullie mening.

meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

Re: Buid en bruidegom

Het weer zat dan misschien niet mee om feestjes te geven. Maar dat belette niet om om goede foto's te maken he
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

ga voor de laatste opname, daar lacht de Bruid gelukkig ook, (of ook gelukkig).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Die derde is een leuke hoor!

Op die tweede is het contrast tussen de twee gelaatsuitdrukkingen bijna hilarisch
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

Comment

Efteling?

Die 2e en vooral die 3e zijn pareltjes
          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Eerste en derde zijn mooi - maar de tweede heeft een nogal ongelukkige compositie.
            Het mag gerust centraal zijn (maar dan écht in het midden ) - maar die twee hoofden boven elkaar zijn niet echt geslaagd. Als je de bruid centraal zet zou je de man beter een stapje opzij laten zetten, naar rechts voor ons - dan zit er nog een minimum aan dynamiek in.
            En omdat je boven teveel ruimte laat staan de gezichten ook in de verticale zin te centraal. Hij wordt beter als je bovenaan een stukje cropt.
            En als we gaan muggeziften: dat donkere boogje boven zijn hoofd is ook niet ideaal (maar je hebt niet bepaald uren tijd voor elk beeld natuurlijk - I know)

En de eerste heeft er trouwens ook baat bij een stukje gecropt te worden bovenaan.

Ergens heeft het ook wel een beetje te maken met het negatief- enfin, sensorformaat, dat voor veel beelden in verticale richting soms iets te lang is vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
              Eerste en derde zijn mooi - maar de tweede heeft een nogal ongelukkige compositie.
              Het mag gerust centraal zijn (maar dan écht in het midden ) - maar die twee hoofden boven elkaar zijn niet echt geslaagd. Als je de bruid centraal zet zou je de man beter een stapje opzij laten zetten, naar rechts voor ons - dan zit er nog een minimum aan dynamiek in.
              En omdat je boven teveel ruimte laat staan de gezichten ook in de verticale zin te centraal. Hij wordt beter als je bovenaan een stukje cropt.
              En als we gaan muggeziften: dat donkere boogje boven zijn hoofd is ook niet ideaal (maar je hebt niet bepaald uren tijd voor elk beeld natuurlijk - I know)

En de eerste heeft er trouwens ook baat bij een stukje gecropt te worden bovenaan.

Ergens heeft het ook wel een beetje te maken met het negatief- enfin, sensorformaat, dat voor veel beelden in verticale richting soms iets te lang is vind ik.
              Interessante gedachtenstroom.
              Die beeldverhouding 2/3 kan inderdaad aan de lange kant zijn of lijken. Ik wil daar echter weinig aan tornen - noem het een tic van me. Croppen zal dus iets zijn dat ik vrijwel nooit doe, of minimaal.
              Wat betreft ruimte boven de bruid inde eerste: nee. Ik vind van niet. Ik vind het niet nodig om altijd alles perfect beeldvullend te houden. Lege ruimte kan meerwaarde geven. Of dat hier zo is, is wellicht discutabel, en waarschijnlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik denk wel dat een licht schuin houden van de camera een aangename diagonale lijn had kunnen geven, zowel in de eerste als de tweede. En dat boogje in die tweede... je hebt gelijk. Niet op gelet.
              De opmerkingen neem ik morgen mee tijdens mijn volgende reportage. Thanks.

@Jayjay_T:
              yep - Efteling.

@Sylvie Huybrecht:
              blijft leuk fotograferen, met dat contrastverschil in huidskleur.

Comment

Re: Bruid en bruidegom

Vind ze all 3 mooi. Ook de gelaatsuitdrukkingen vormen in 2 een mooi contrast.
                Ik zou alleen in nr 1 de achtergrondparaplu's weggummen. Die storen imho een beetje
                Voor de rest
                Greetzzzzzzzzzzzz......
                Wonnie
                www.spectare.be

Comment

........
                  Last edited by jan van ginkel; 14 januari 2009, 20:49.
                  Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
                  Hier op dit forum.

Comment

3 mooie, niet spectaculair zoals ik ze wel eerder van je gezien heb, maar no3 vind ik om te smullen
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Dank jullie voor de reacties.

Comment

Ik vind ze erg mooi. Leuke locatie lijkt me ook wel
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Leuk reeksje, desondanks het weer
                          Voor mij foto 3 hoor, zéér spontane foto
                          waar ze mooi en gelukig lachen

gr
                          Luc

Comment

Working...
                          X