Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Darya - braaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Darya - braaf

    Ze kon ook af en toe braaf zijn...

    Gr,

    L.

    Lieven Degrauwe
    http://www.beeldbedrijf.be

  • #2
    Re: Darya - braaf

    een mooie, maar mij toch tè braaf.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Darya - braaf

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      een mooie, maar mij toch tè braaf.
      grt,bouk.
      Ik zou eerder zeggen: braaf maar toch ontdeugend

      Klein stukje vd onderkant, behangpapier rechtzetten en 't is 'n mooie Die hoed vind ik er ook niet zo passend bij imo. Amai wat een ogen...

      Mvg, Jochen
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Darya - braaf

        Zo maakte de dorpsfotograaf 100 jaar geleden fotookes ...maar dan wel stukken beter en met veel minder technische mogelijkheden.
        Sorry , het kan me absoluut niet bekoren , word al misselijk van die behang achtergrond ... geef me dan maar de gewolkte van Digipics !

        Comment


        • #5
          Re: Darya - braaf

          Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
          Zo maakte de dorpsfotograaf 100 jaar geleden fotookes ...maar dan wel stukken beter en met veel minder technische mogelijkheden.
          Sorry , het kan me absoluut niet bekoren , word al misselijk van die behang achtergrond ... geef me dan maar de gewolkte van Digipics !


          'k wacht nog altijd op de dag dat jij eens met zo'n plaat afkomt...

          Persoonlijk vind ik het een hele goede plaat met een schitterend model, knap licht en prima afgewerkt. Lekker retro.
          't enige waar ik wat over twijfel is over de iets slordig liggende jurk links in beeld die 2 serieuze plooien weergeeft. Maar verder: toppie!

          Mvg,
          Frederic

          Comment


          • #6
            Re: Darya - braaf

            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht


            'k wacht nog altijd op de dag dat jij eens met zo'n plaat afkomt...

            Persoonlijk vind ik het een hele goede plaat met een schitterend model, knap licht en prima afgewerkt. Lekker retro.
            't enige waar ik wat over twijfel is over de iets slordig liggende jurk links in beeld die 2 serieuze plooien weergeeft. Maar verder: toppie!

            Mvg,
            Frederic
            Frederic, het zou mij verwonderd hebben moest jij het eens met mij eens zijn ;
            Nu , zo 'n plaat zou ik hier niet durven posten en zeker niet onder de naam van een "professioneel bedrijf" ; ben zelf maar een amateurke nietwaar !
            Het word trouwens tijd dat jij nog eens wat post of durf je niet meer ?

            Comment


            • #7
              Re: Darya - braaf

              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

              'k wacht nog altijd op de dag dat jij eens met zo'n plaat afkomt...
              Wel, nu zijn we al met twee.
              Noël, je belicht wel goed, maar het is eigenlijk altijd hetzelfde prentje met alleen een ander model.

              Ik vind deze plaat heel goed belicht en de tonaliteit heel sterk.

              Comment


              • #8
                Re: Darya - braaf

                Ik stoor mij nu eigenlijk enorm aan de blik van het model. Ze trekt weer identiek hetzelfde gezicht als op dat vierluik, en waar ik dat op dat vierluik heel gepast vond dat ze vier keer dezelfde blik evenaarde, begin ik mij nu de vraag te stellen of ze ook iets anders kan. Op deze foto vind ik deze blik absoluut fout. Ze trekt haar ogen open alsof ze voor het eerst nieuwe contactlenzen in heeft gekregen of zo...

                Enfin vooraleer sommige mensen mijn commentaar hier weer gaan misverstaan als zijnde commentaar op het model: ik wil zeggen dat het aan de fotograaf is op zo'n momenten om te zien dat die staar erover is, en een andere suggestie te doen.
                If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                www.sylviehuybrecht.be

                Comment


                • #9
                  Re: Darya - braaf

                  Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                  Frederic, het zou mij verwonderd hebben moest jij het eens met mij eens zijn ;
                  I know, mij eigenlijk nog meer

                  Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                  Nu , zo 'n plaat zou ik hier niet durven posten en zeker niet onder de naam van een "professioneel bedrijf" ; ben zelf maar een amateurke nietwaar !
                  Waarom niet? 'k vind dat er andere foto's van hem al een grotere verkeerde beslissing waren ze te posten. 'k vind het gewoon een goede plaat an sich.

                  @Sylvie: 'k dacht al dat ik de enige was die dat dacht van die ogen , maar gelukkig niet

                  Mvg,
                  Frederic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Darya - braaf

                    Mooi belicht,

                    Die ogen zeg maar ik hou er wel van.

                    Jammer van de wat slordige ligging van haar rok, net of hij bijft hangen aan de armleuning.

                    En je mag stilaan je meubelpapier oprollen hoor, komt natuurlijk van dezelfde serie , maar ik voel het als op mijn oma's slaapkamer 40 jaar geleden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Darya - braaf

                      Ik vond zelf het vierluik beter met die ´starre´ expressie. Hier komt het redelijk overgeposeerd over.
                      Maar aan de andere kant kan zo´n opengetrokken blik ook de bedoeling zijn geweest. TS zal er zeker achter staan, anders post hij hem niet natuurlijk
                      Omzetting vind ik wel geslaagd, behang iets minder (persoonlijke smaak)
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment

                      Working...
                      X