Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van boven dan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Van boven dan

Oorspronkelijk geplaatst door mottiti Bekijk bericht
    Whoa. Iemand die op superdetails let!
    (fantastisch... maar ook beangstigend )
    Maniac en ik hebben wel eens contact achter de schermen over bewerkingen enz. Hij probeert mij het eea uit te leggen en te leren. Vandaar
    Dat het aan mijn kant niet zo vlot gaat, kan hij niks aan doen
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

very nice shot Jorgen

like the perspective and light

Comment

me are very jaloers, wou dat ik het ook kon.... kom nog niet aan je enkels.

daarom is het ook makkelijker om naar de mindere puntjes te kijken, het haar is afgesneden bovenaan en , hoewel een satijnen dekbed heel mooi kan zijn, werkt het hier toch wel een klein beetje tegen. Ik heb de indruk dat sommige stukken heel dicht bij het uitbranden zitten. De huidskleur is nogal verschillend van tint.

Een beetje kritiek, maar ik denk dat je daar wel tegen kunt Hoe beter je bent, hoe nauwkeuriger men kijkt. Ik denk dat hier heeel nauwkeurig gekeken werd.

mag ik daar ook eens komen boven hangen?
        Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          leuk shot met een nog leuker verhaal, vraag me wel af, hoe lang jullie met het draperen van het haar bezig zijn geweest.
          grt,bouk.
          Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Luc Bekijk bericht
          Mooie foto

Zou de foto van het jaar in Fotofun kunnen zijn

Jammer alleen dat niemand een foto van u gemaakt heeft
          toen je er hing, die was nog spectaculairder dan deze denk ik

gr
          Luc
          Gaat snel hoor: Model ondersteboven houden en dan voorzichting neerleggen

Ik vind het alvast een prachtplaat (elke goede foto heeft zijn tekortkomingen , als hij perfect is blijft niemand kijken)
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

je doet je naam weer alle eer aan : MADMAX
            prachtig beeld en uistekend belicht
            één ietsiepietsie = bovenste haarlokjes net niet erop
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

'k vind het een mooie plaat waarmisschien toch iets meer ingezeten had. 'k weet niet, hij is zeker niet slecht, maar ook geen topper van je. Tenslotte kunnen ze niet allemaal toppers zijn hé
              Wat ik 't meest van al jammer vind is haar voet waar precies een blurfout (zo komt het mij toch over) of zo mee gebeurd is. Wat troebel en vlekkerig precies...

Mvg,
              Frederic

Comment

Topper! Dit is gewoon een prachtig beeld. Doet me geweldig denken aan één of andere bekende foto of cover, maar ik kom er maar niet op wie er opstond.

Als miniskuul mierenneukerij opmerkingkje, zou je kunnen stellen dat de linker benedenhoek iets teveel afloop, waarschijnlijk het einde van de matras. Daardoor valt die donkerdere zone een beetje op.
                Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

leuk verhaal maar foto is nog mooier

grt frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    'k vind het een mooie plaat waarmisschien toch iets meer ingezeten had. 'k weet niet, hij is zeker niet slecht, maar ook geen topper van je. Tenslotte kunnen ze niet allemaal toppers zijn hé
                    Wat ik 't meest van al jammer vind is haar voet waar precies een blurfout (zo komt het mij toch over) of zo mee gebeurd is. Wat troebel en vlekkerig precies...

Mvg,
                    Frederic

Thanks allemaal.
                    @Frederic; Ik blur niet
                    Maniac is de enige die het allemaal precies bewoordt zoals het is. Het 'probleem' zit em in de highlights die ontbreken doordat het mainlicht bij het hoofd zat en niet gelijkmatig over de rest van het lichaam, waardoor het voetje idd van was lijkt. Uiteraard is dit op te lossen echter zit ik al 3 dagen zonder computer Ik moet het doen met een kaal lappie waar niks opzit.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

mooie foto, knappe pose
                      Canon EOS 5D mark II - Canon EOS 7D - Canon EOS 40D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro - Canon EF 24-105mm f/4L IS - Canon EF 70-200mm f/4L - Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS

Comment

Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb een probleem met het perspectief (of zoiets)... Als kijker heb ik het gevoel dat ik niet perfect boven haar zweef. Hoe zal ik het zeggen ? Als ik zou neervallen in de foto zou ik ergens naast haar knieën terecht komen.

Comment

Ik vind de commentaren grotendeels onterecht.

In tegenstelling tot fluweel (dat licht doodt), is satijn als background een intensifier. Het licht dat erop valt is moeilijk te regelen, en een dergelijke opname is geen kleine verwezenlijking. Goed gedaan dus.

Overigens is ook het model van geen kleintje vervaard: je zal maar onder een fotograaf liggen die onzeker met enkele kilo's zwaar materiaal boven je staat te balanceren!

Hulde aan beiden.
                          Fullator
                          Fotostudio Candela Zone
                          website: http://www.chronax.be
                          website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

@fullator:
                            Thanks.

Zelf ben ik ook voorstander van de achtergrond, maar ga niet twisten over smaken
                            Dat het licht aan de onderkant minder is dan boven, dat is een ding wat zeker is.

@Unick: geloof mij maar dat als ik naar beneden was gestuiterd, dat ik het model flink beschadigd had
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              @fullator:
                              Thanks.

@Unick: geloof mij maar dat als ik naar beneden was gestuiterd, dat ik het model flink beschadigd had

...maar uw 'zoomlens' zou het tenminste overleefd hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                                ...maar uw 'zoomlens' zou het tenminste overleefd hebben.
                                lol.. waarschijnlijk. Enig idee hoe ik zelf dat ding vast kan zetten om het uitschuiven te voorkomen?
                                Groetjes, Jörgen
                                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                                X