Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zal het maar zeggen, foto is gemaakt in de gevangenis van Tongeren !
Als je het erbij moet zeggen omdat de kijker het anders totaal niet ziet, dan heb je imo die 'hoogst ongewone lokatie' totaal niet ten volle benut. Als het de bedoeling was die niet te benutten, dan snap ik niet waarom je het vermeldt...
Belichting is verder mooi, maar de achtergrond mij veel te druk.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Als je het erbij moet zeggen omdat de kijker het anders totaal niet ziet, dan heb je imo die 'hoogst ongewone lokatie' totaal niet ten volle benut. Als het de bedoeling was die niet te benutten, dan snap ik niet waarom je het vermeldt...
Belichting is verder mooi, maar de achtergrond mij veel te druk.
Mvg,
Frederic
De gevangenis benutten als lokatie voor modelfotografie , forget it , kleine ruimten , balkdonker , voortdurend bezoekers in en uit maar dan was er dit kleurig paneel dat eigenlijk perfekt past met de felle kleur van het kleedje van het model. Dus maar foto met deze achtergrond geschoten , levendige kleurtjes ....
Denk niet dat iemand deze lokatie zou geraden hebben vandaar ...
Comment