Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
heel standaard, als ik showcase zie verwacht ik kritische foto's. trek eens 2 diagonalen, het gezicht van je model staat pal in het midden. De toning is braafjes, de achtergrond is echt wit, geen wolkje of zo.
knap portretje
kleine opmerking : ik zou mss toch iets anders croppen beetje veel ruimte boven en links van het model vind ik.
in dit geval zou ik ook de kleine oneffenheden in haar gezicht weggepoets hebben...
heel standaard, als ik showcase zie verwacht ik kritische foto's. trek eens 2 diagonalen, het gezicht van je model staat pal in het midden. De toning is braafjes, de achtergrond is echt wit, geen wolkje of zo.
Het is ook een standaard portretje, waarom niet in showcase ?
Toning is braafjes, maar het model ook.
Wolkjes kan je er toch niet bij toveren als er geen zijn.
Foto was trouwens een beetje onderbelicht, dus er was ook geen uitgebrande lucht dus daarom
Ik ben het wel eens met een andere crop, ik zag het pas wat later, daarom ook de update.
Ik ben niet zo voor gladgestreken modelletjes. De oneffendheden horen nu eenmaal bij de leeftijd.
gladgestreken moet een model zeker niet zijn! ik fotografeer zelf weinig fashion en zo. maar een foto moet kracht uitstralen, mede dooor compositie, licht, nabewerking. de crop is beter, vind je niet?
Comment