Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De huidige Sandra is een replica van de jonge Brigitte Bardot. Toen ik haar dat vertelde, wist ze niet wie dat was. In feite weet geen enkele van mijn modellen waarover ik het dan heb. We worden nu wel héél oud!
Ik dacht dat een vergelijkbare pose komt uit "Et Dieu créa la femme".
Voor de jeugd en ook"la petite histoire": deze film maakte toen veel ophef.In de katholieke filmpers was dit gecatalogeerd als TE MIJDEN!
Ik zeg het nog eens de foto is gelukt maar Joke kan bij mij het Brigitte Bardot effect niet scheppen.Maar ja ik ben ook geen puber meer...
En intussen is er ook al zoveel "déjà-vu"
Goed, alleen vind ik de benen wat 'zwaar' overkomen.
Inderdaad het zijn IMHO geen "Brigitte"benen maar ik denk dat Joke de geschikte persoon is om eens de" Marilyn Monroe"scène met de wapperende witte rok boven dat rooster van de metro te spelen.
Dus,Steve,werk aan de winkel.
Comment