Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hushhhhhhhhhh

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hushhhhhhhhhh

Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
    Ik aprecieer het dat mensen me willen verderhelpen om mezelf te verbeteren. Ik vind mijn versie persoonlijk beter, de uwe overscherp vind ik nu, kan dat ?
    Maar dat is natuurlijk weer een kwestie van smaken.
    Ik leer alles op mezelf en heb pas mn eerste stapjes gezet in cs3. Watch me
    Ik vermoed dat je met een LCD monitor werkt en dan zal mijn versie inderdaad voor U overscherpt zijn, dat is een probleem waar je steeds mee gaat afrekenen, belangrijkste is de afdruk van een beeld op een behoorlijk formaat zegge 30 X 40 cm, dan kan je een oordeel geven over scherpte.

MVG, Jeff
    Last edited by Digipics357; 25 augustus 2008, 08:37.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Ik vermoed dat je met een LCD monitor werkt en dan zal mijn versie inderdaad voor U overscherpt zijn, dat is een probleem waar je steeds mee gaat afrekenen, belangrijkste is de afdruk van een beeld op een behoorlijk formaat zegge 30 X 40 cm, dan kan je een oordeel geven over scherpte.

MVG, Jeff
      Een foto moet juist zijn van scherpte op het medium waar je hem toont. Daarom is het ook zo dat er nog processing nodig is voor je een afdruk maakt. Anders kan je alles gaan uitleggen met argumenten, als ik een onscherpe foto post en er commentaar op krijg zou ik dan kunnen antwoorden. Ja, maar als ik hem 200px op 300px toon ziet hij er scherp uit.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
        Een foto moet juist zijn van scherpte op het medium waar je hem toont. Daarom is het ook zo dat er nog processing nodig is voor je een afdruk maakt. Anders kan je alles gaan uitleggen met argumenten, als ik een onscherpe foto post en er commentaar op krijg zou ik dan kunnen antwoorden. Ja, maar als ik hem 200px op 300px toon ziet hij er scherp uit.
        Kan ik me in vinden, je bent nog strenger dan ik, daar hou ik van !

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Die eerste is gewoon onscherp...
          Belichting is niet slecht, zeker niet vlak.

Keep on shooting
          Time is a precious little thing....

Comment

Working...
          X