Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Riksja in Delhi, India

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Riksja in Delhi, India

@ Cameleon: zal ik zeker eens uitproberen, ZW omzetting is een goeie suggestie. Ik hou echter ook van de versie met kleuren.
    Als ik dichter op mijn onderwerp kruip dan gooi ik een heleboel weg van de achtergrond en ik vind het net leuk om die er bij op te hebben (kerel die aan taxi staat, mensen die in de modder zijn aan het ploeteren, de bouwvallige huizen, ...). Ik weet het dus niet goed, maar ik zal ze eens naast elkaar leggen.

@ BPVST: de grijze waas is er inderdaad wschl te snel en met te weinig aandacht overgeplaatst, maar om het meteen af te snijden, hm. Ik denk dat ik toch de voorkeur geef aan mét, en mijn kadrage behoud.

@ Digipics: je kan moeilijk ontkennen dat reacties zoals die van Cameleon en BPVST - die m'n post ook niet alles vinden - meer opleveren dan die van jou. Opbouwende kritiek leveren, probeer het eens uit!

Comment

Re: Riksja in Delhi, India

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
      oh, wat ben jij toch een heerlijk arrogant & zelfingenomen mens... and of course you'll always beat me because of your experience
      Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk bericht
      of-topic: Het is ook leuk dat jij hier bent maar jouw commentaren horen eerder thuis in je dagboek en niet in het forum. Jawel meneer u bent deconstructief en weinig opbouwend.

Groeten Davinzius
      Oorspronkelijk geplaatst door Lanseloet Bekijk bericht
      @ Digipics: je kan moeilijk ontkennen dat reacties zoals die van Cameleon en BPVST - die m'n post ook niet alles vinden - meer opleveren dan die van jou. Opbouwende kritiek leveren, probeer het eens uit!
      Opbouwende kritiek mag je verwachten in Beginnershoek eventueel nog in Fotobeoordeling.
      In Showcasde mag je harde kritiek verwachten en is men ook niet verplicht dit op een opbouwende manier te doen of zelfs te onderbouwen.

Wat wel niet toegelaten is, en dit geld voor gans het forum, is iemand persoonlijk aanvallen omdat je zijn kritiek op een foto niet bevalt.

FWIW
      Last edited by zunoel; 22 augustus 2008, 08:23.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
      X