Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joepla (+ belerende waarschuwing)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Joepla (+ belerende waarschuwing)

Owkey. Dit is Marlotte die wat kroonkurken de lucht in gooit. Leuk idee, maar niet zo fabelachtig in zijn uitwerking. Waarom post ik het dan?

Hewel. Gelieve allemaal eens een blik te werpen in de rechterbovenhoek van beide foto's. Daar zit zo een luikje. Laat ik het feit dat dit luikje toevallig (zo ontdekte ik pas) mee op mijn foto's staat even gebruiken om de risico's van gefotografeer in kraakpanden een keertje aan te snijden.

Na deze opnamen stapten we lustig verder en tussen al de rommel op de grond was die afgetekende rechthoek me niet echt opgevallen. Het bleek een luikje te zijn dat openklapte en waar ik dus vrolijk doorheen ben gegaan. Resultaat: twee gekneusde ribben, een pijnlijke milt, een kras op mijn splinternieuwe groothoeklens die ik aan het testen was en het einde van de shoot voor die dag.

Ik moet zeggen dat ik sindsdien toch wel een stuk voorzichtiger ben geworden.

If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: Joepla (+ belerende waarschuwing)

Owkey, laat het een troost zijn voor je gekneusde ribben, ik vind het anders wel leuke foto's .

(ik zou er bovenaan een beetje afdoen)

Comment

Oeps, en gekneusde ribben doet écht pijn Beterschap gewenst! #2 vind ik het best bij #1 zit er een rare driehoek op de (mooie ;-) wang van je model.
      Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

gekneusde ribben doet écht pijn Beterschap gewenst!
        't Is intussen al een poosje geleden dus ik ben al van de schrik en de blauwe plekken bekomen, maar het was inderdaad even minder tof

bij #1 zit er een rare driehoek op de (mooie ;-) wang van je model
        Vliegend kroonkurkje
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

Comment

leuk shot en boobytraps zijn normaal in kraakpanden hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            boobytraps zijn normaal in kraakpanden hoor
            LOL

Comment

Mooie foto's...

En ik ben daar ook al geweest en had het luikje dus ook niet opgemerkt...
              Gelukkig ben ik er dus niet doorgezakt! Veel sterkte met die ribben.
              How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Ai.. pijnlijk joh. Gelukkig niet meer ernstige schade. 1 van de reden dat ik in mijn veilige studio blijf

Ik vind het leuke foto's, en voor mij no2. (omdat op no1 het model een flinke beschadiging aan haar gezicht lijkt te hebben door die kurken )
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Ik vind de tweede foto wel leuk.
                  Veel beterschap!
                  www.katrijnmichiels.be | blog

Comment

De compositie van 1 vind ik beter, maar dat ene dopje voor haar gezicht is storend. De uitdrukking op haar gezicht vind ik in 2 dan weer wat eleganter.

Leuke foto's. Mooi kleurrijk. Fijne bewegingsonscherpte in de dopjes. Voor mij is de huid misschien iets te gesatureerd, maar da's persoonlijk.

Hopelijk heeft het niet te veel pijn gedaan...
                    www.focusfotografie.be
                    www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Uit de losse pols (zoals je laat uitschijnen) ?? Twee vind ik anders erg mooi...
                      Groeten Dirk
                      Website : http://www.gakrid.be

Comment

Nummer 2 voor mij (alhoewel ik bij #1 de pose beter vind).

Comment

Working...
                        X