Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ze lijkt op iets te wachten, is dit de bedoeling of maak ik dit ervan
Ik maak het er ook van . Mooie compo, en door het licht uit een andere ruimte te laten komen, wordt hij toch wel speels.
Het decor is een hal en een badkamer, en bij ons hangt in de hal ook een radiator. Waarom toch wegclonen ? Da's al 't zelfde verhaal als het stopcontact op de foto van gakrid. Dit is voor mij een beeld dat vragen oproept, veeleer dan een modelfoto in een perfecte studio.
Je hoeft de radiator niet weg te shoppen, maar ik snap de redenering wel. Het ding trekt aandacht en als ie er niet was geweest, was de plaat gewoon nog mooier geweest.
Stel je het volgende voor. Je bent bezig met fotokes te bewerken, en het vrouwke kijkt TV.
Zij zegt : Zoet ik ga slapen, kom je ook ?
Jij zegt : ja 5 minuutjes, en ik ben klaar.
Zij gaat naar boven en doet haar avondritueel (wat dat ook mag zijn)
Jij komt 5 minuten later boven, en je merkt dit op.
Die radiator kan je op dat moment niet veel meer schelen hoor.
een mooie opname, al had het model een paar centimeter naar links of naar rechts gemogen, om ook de natuurlijkaanwezige lijnen meer samen te laten werken met de onnatuurlijk.
grt,bouk.
Stel je het volgende voor. Je bent bezig met fotokes te bewerken, en het vrouwke kijkt TV.
Zij zegt : Zoet ik ga slapen, kom je ook ?
Jij zegt : ja 5 minuutjes, en ik ben klaar.
Zij gaat naar boven en doet haar avondritueel (wat dat ook mag zijn)
Jij komt 5 minuten later boven, en je merkt dit op.
Die radiator kan je op dat moment niet veel meer schelen hoor.
Het fototoestel kan mij dan ook nog weinig schelen hoor :-)
Fijne foto. Zonder de radiator krijgt hij een iets nettere look.
Comment