MVG, Jeff
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
7 maand zwanger (naakt)
Collapse
X
-
7 maand zwanger (naakt)
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."Labels: Geen
-
-
Re: 7 maand zwanger (naakt)
leuke belichting en vooral opvallend mooie handen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuke belichting en vooral opvallend mooie handen.
grt,bouk.
Nog niet eens zo gek dikke toeter voor 7mnd.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Mijn vrouw was net zwanger en ik hou enorm van dit soort foto's. Jammer (fotografisch gezien dan ) dat er zo'n klein buikje is, ik had hetzelfde probleem en kan je alleen maar aanraden op 8,5 of 9 maanden opnieuw de buik te fotograferen....
Comment
-
-
Als dit gaat om de zwangerschap, om het zwangere buikje te tonen als onderwerp, vind ik hem niet geslaagd. Vooral de aders van de onderste hand vragen mijn aandacht, alsook de andere lijnen in deze nette compositie. De vegen op de achtergrond wil ik er dan nog bij nemen, alsook de overgang van het lichaam in deze achtergrond onderaan de foto. Alle lijnen in deze foto, behalve de buiklijn, worden m.i. ergens geaccentueerd door een schaduw, waardoor die lijnen meer meespelen dan deze buiklijn die het onderwerp is.
Comment
-
knappe plaat hoor
alleen vind ik de aders op de handen niet zo mooi, maar dat zal wel aan mij liggen .....
Comment
-
Qua belichting en zo vind ik het allemaal goed. 'k heb maar één negatieve opmerking, en dat is over zo'n topless-poses. Een topless-pose waarbij de borst/tepel niet gezien mag worden vind ik eigenlijk een afbreuk doen wanneer deze expliciet met de hand bedekt wordt. Persoonlijk vind ik het veel mooier als het lijkt dat die per toeval niet zichtbaar is, dit door een andere pose aan te nemen of door te spelen met de schaduw zodat die niet zichtbaar is. Wil ze dan toch expliciet bedekken, dan zou ze IMHO beter haar BH aanhouden...
Allez, ik hoop dat ik het duidelijk uitleg wat ik er exact mee bedoel.
Mvg,
Frederic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtQua belichting en zo vind ik het allemaal goed. 'k heb maar één negatieve opmerking, en dat is over zo'n topless-poses.
Mvg,
Frederic
De rest is prima.Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Allen bedankt voor de reactie's!
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
Comment