Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderen uit lesotho

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kinderen uit lesotho

    Graag reactie,thx





    D 700

  • #2
    Re: Kinderen uit lesotho

    Ik vind de tweede foto erg leuk (wat een coole schaapjes ). Had er nou net nog de pootjes van alle beestjes opgezet en het was een perfect plaatje geweest.

    De eerste is compositorisch wat minder. De hond en de positie van de palen ten opzichte van het hoofdonderwerp verknallen het een beetje.

    Maar ik kan op zich wel genieten van dit soort reisfotografie . Post er nog maar een paar van die reeks als je wil
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

    Comment


    • #3
      Re: Kinderen uit lesotho

      Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
      Ik vind de tweede foto erg leuk (wat een coole schaapjes ). Had er nou net nog de pootjes van alle beestjes opgezet en het was een perfect plaatje geweest.

      De eerste is compositorisch wat minder. De hond en de positie van de palen ten opzichte van het hoofdonderwerp verknallen het een beetje.
      Helemaal mee eens.

      Waar is de foto juist genomen? Bovenaan de Sanipass?

      Ik ben er deze zomer ook geweest en zal binnenkort hier ook eens wat foto's van Lesotho plaatsen.
      Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

      Comment


      • #4
        Re: Kinderen uit lesotho

        Was aan de lodge Semonkong http://www.placeofsmoke.co.ls/
        Ben benieuwt naar uw foto's.
        grt
        D 700

        Comment


        • #5
          Re: Kinderen uit lesotho

          In de eerste foto het trio hoofden eruit halen!
          De ogen van de kinderen zijn schitterend! De één nieuwsgierig ,de ander angstig!

          Comment

          Working...
          X