Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aurelia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aurelia

    Twee mooie met voorkeur voor de 2e
    (Licht bij eerste vind ik wat minder)
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #17
      Re: Aurelia

      Dat eerste shot vind ik heel goed! Die pose is gewoon "fashion". Ik heb ook al een aantal keer gemerkt dat er mensen zijn die het concept "fashion fotografie" niet echt begrijpen. Je krijgt dan van die opmerkingen als "Seg, de zon schijnt keihard en die staat daar in hare bontjas, da klopt niet". Tja, daar kan je dus niet veel op zeggen he.

      De benen hadden egaler mogen belicht zijn, maar dat lijkt me vreselijk moeilijk gezien het door gebladerte is gefotografeerd.

      2 doet het dan totaal niet voor mij. Ik vind haar niet mooi staan op die stelten en als je haar dan toch niet centraal wou plaatsen, dan vind ik dat ze beter zou passen aan de rechterkant ipv links.

      Zijn de foto's trouwens in Italië gemaakt ofzo? Hmmm... Zomergevoel. Ben beetje gefrustreerd omdat ik niet op vakantie ga of geweest ben deze zomer, hehehe.
      www.focusfotografie.be
      www.facebook.com/eviwilmus

      Comment


      • #18
        Re: Aurelia

        Ik ga zeker voor de tweede

        Eerste vind ik te ruim gemaakt, bovendien stoort het ventilatierooster, en is de achtergrondkleur waar ze staat te licht, waardoor haar rechterarm bijna in de achtergrond overloopt, ik krijg er een gevoel van onscherpte bij.

        Maar wie ben ik hé

        Comment


        • #19
          Re: Aurelia

          Vind de vooral de tweede heel mooi. Mooie pose.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #20
            Re: Aurelia

            Tweede is erg knap, maar de eerste mag er ook zijn.

            Mvg, Jochen
            Jochenvde Photography
            Flickr

            Comment


            • #21
              Re: Aurelia

              Nr 2 voor mij, knappe expressie
              Canon EOS 5D mark II - Canon EOS 7D - Canon EOS 40D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro - Canon EF 24-105mm f/4L IS - Canon EF 70-200mm f/4L - Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS

              Comment

              Working...
              X